چهارشنبه 12 اسفند 1383

رايس: بوش معتقد است ديپلماسي در قبال ايران مي‌تواند موفقيت آميز باشد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي خارجي


رايس در سفر اخير خود به لندن در مذاكرات خود به مسايل ايران و سوريه پرداخت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، يونايتدپرس با مخابره اين خبر افزود، كاندوليزا رايس، وزير خارجه آمريكا با تكرار اين كه واشنگتن به منظور ممانعت از ايران براي دستيابي به سلاح هسته‌يي با اروپا همكاري خواهد كرد، بر نقش مذاكره و ديپلماسي و نيز تشويق و ترغيب ايران به منظور كنار گذاردن فعاليت‌هاي چرخه سوخت هسته‌يي تاكيد نمود.

يونايتدپرس افزود، رايس در مصاحبه‌هاي خود به نقل از بوش ضمن اظهار اينكه بهترين راه براي ترغيب تهران به منظور كنار گذاردن فعاليت‌هاي هسته‌يي‌اش مذاكره است، افزود: بوش معتقد است كه ديپلماسي مي‌تواند موفقيت آميز باشد؛ به ويژه اينكه در چند روز گذشته با كشورهاي اروپايي مذاكراتي بسيار خوبي داشتيم و اين بيانگر يك جبهه متحد عليه برنامه‌ي هسته‌يي ايران است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

روزنامه‌ي يو.اس.اي.تودي نيز افزود، مذاكره كنندگان اروپايي قصد دارند تا با اعطاي امتيازاتي به ايران مانند موافقت با درخواست ايران براي پيوستن به سازمان تجارت جهاني به خواسته خود برسند، اما براي اين كار به حمايت آمريكا نياز دارند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18857

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رايس: بوش معتقد است ديپلماسي در قبال ايران مي‌تواند موفقيت آميز باشد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016