دوشنبه 8 فروردین 1384

دادستان عمومي و انقلاب تهران: رييس فدراسيون فوتبال و مدير مجموعه ورزشي آزادي را احضار كرده‌ايم، ايرنا

دادستان عمومي و انقلاب تهران ضمن تاكيد بر پيگيري كامل پرونده حادثه ورزشگاه آزادي تهران گفت: رييس فدراسيون فوتبال و مدير مجموعه ورزشي آزادي براي بررسي دقيق پرونده به دادسرا احضار شده‌اند.

"سعيد مرتضوي" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود تاكنون شش نفر در حادثه ورزشگاه آزادي جان باخته‌اند و يك نفر ديگر در حالت كما به‌سر مي‌برد. اين درحالي است كه تعدادي ديگر نيز در وضعيت جسماني خوبي قرار ندارند.

وي در ادامه به اقدامات انجام شده از سوي دادستاني تهران درباره اين پرونده اشاره كرد و گفت: اين پرونده در دادسراي عمومي و انقلاب تهران، ناحيه ‪ ۱۹‬به صورت تخصصي در حال پيگيري است و دادستاني تهران با قوت تا كشف كامل علل حادثه و شناسايي مقصران، آن را پيگيري خواهد كرد.

مرتضوي متذكر شد: در همان ابتداي حادثه بازپرس ويژه جرايم ورزشي در صحنه حضور داشته و صورت جلسه‌اي را تنظيم كرده‌است.بنابراين ما اشراف كامل به اين پرونده داريم. كارشناسان ما نيز درباره اين حادثه نظر خود را داده و پرونده در حال تكميل تحقيقات است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پايان تاكيد كرد: قوه قضاييه براي انجام كامل و دقيق وظائف خود در اين پرونده جدي و براي شناسايي عوامل حادثه و شناسايي مقصران مصر است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19854

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادستان عمومي و انقلاب تهران: رييس فدراسيون فوتبال و مدير مجموعه ورزشي آزادي را احضار كرده‌ايم، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016