جمعه 2 اردیبهشت 1384

منتجب‌نيا: نظر موسسه آثار امام درباره نامه امام به نهضت آزادي حجت است، فارس

خبرگزاري فارس: عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز موسسه تنظيم و نشر آثار امام را بي‌طرف دانست و گفت: ارائه نظر از سوي اين موسسه در خصوص نامه امام به نهضت آزادي مي‌تواند حجت باشد.

رسول منتجب‌نيا در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس در خصوص جوابيه حميد انصاري قائم مقام موسسه تنظيم و نشر آثار امام نسبت به سخنان معين و اينكه سخنگوي ستاد انتخاباتي وي آن را اقدامي سياسي توصيف كرده بود، بيان داشت: نامه امام به نهضت آزادي از زماني كه توسط آقاي محتشمي منتشر شد چندين مرتبه بر آن خدشه وارد گرديد و كساني كه در رابطه با اين نامه بودند در مورد صحت آن خدشه وارد كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: در آن زمان مرحوم حاج احمد آقا دستور داده بود كه نامه توسط كارشناسان مورد بررسي قرار گيرد و كارشناسان نيز اعلام كردند كه خدشه‌اي در مورد صحت و قطعيت نامه از سوي حضرت امام وجود ندارد.
عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز تصريح كرد:‌ هرگاه اين نامه مطرح مي‌شود شبهاتي مطرح مي‌گردد و اين امر مسئله‌اي كارشناسانه مي‌باشد و كارشناسان نيز بر روي آن صحه گذاشتند و شبهه‌اي در صحت آن وجود ندارد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21457

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'منتجب‌نيا: نظر موسسه آثار امام درباره نامه امام به نهضت آزادي حجت است، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016