چهارشنبه 14 اردیبهشت 1384

پيشنهاد ايران به سازمان ملل براي توجه به حقوق اسلامي در تدوين مقررات بين‌المللي، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي

ايران به سازمان ملل پيشنهاد داد كه در تدوين كنوانسيون‌هاي بين‌المللي، حقوق اسلامي را به عنوان يكي از مباني قانونگذاري مورد توجه قرار دهد.

به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر يدالله عليزاده، رييس هيات نظارت و پيگيري دادسراهاي سراسر كشور و يكي از اعضاي هيات ايراني حاضر در كنگره‌ي پيشگيري از وقوع جرم و عدالت كيفري سازمان ملل متحد با بيان اين مطلب، در تشريح اهداف اين كنگره، اظهار داشت: تبادل‌نظر كشورها براي بررسي سطح جرم و عرصه‌ي بين‌المللي و تحولاتي كه در عرصه دادسراهاي كشورهاي مختلف اتفاق مي‌افتد از اهداف اصلي اين نشست به شمار مي‌آيد.

وي همچنين از انجام تدابير و اقداماتي در حوزه‌ي جرايم سازمان‌يافته، همكاري بين‌المللي در زمينه‌هاي ضدتروريستي، مبارزه با جرايم اقتصادي و مالي و جرايم رايانه‌اي و اينترنتي به عنوان موضوعات اين نشست نام برد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عليزاده با بيان اينكه هيات ايراني در اين نشست از آخرين وضعيت كشور در زمينه‌ي عدالت كيفري و اصلاحات قضايي گزارشي ارائه كرد، از استقبال تعدادي از موارد مطرح شده از سوي اين هيات توسط ساير كشورهاي حاضر خبر داد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21997

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيشنهاد ايران به سازمان ملل براي توجه به حقوق اسلامي در تدوين مقررات بين‌المللي، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016