چهارشنبه 28 اردیبهشت 1384

‏پيام آيت الله منتظري پيرامون حمله وحشيانه حكومت يمن ‏‏به شيعيان و كتاب هاي مذهبي

‏بسم الله الرحمن الرحيم

‏و سيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون

‏حمله وحشيانه حكومت يمن به طوايف مختلف شيعيان و كشتار و قلع و قمع بسياري از آنان و از‏ ‏بين بردن و سوزاندن كتابهاي مذهبي از جمله نهج البلاغه و صحيفه سجاديه موجب ناراحتي و تأسف‏ ‏شديد همه جوامع اسلامي شده است . اين گونه جنايات از حكومتي كه با رژيم بعث صدام همكاري‏ ‏داشته و اكنون نيز پناهگاه افسران فراري ارتش صدام مي‎باشد جاي تعجب نيست .
‏ ‏از قرار اطلاع ، اخيرا فرقه وهابيه كه با تشيع و شيعيان كينه قديمي دارند در اركان حكومت يمن‏ ‏نفوذ پيدا كرده و با تحريكات آنها جنايتهاي مذكور توسط حكومت انجام شده و مي‎شود.
‏ ‏حكومت يمن بايد از عاقبت كار حكومت صدام كه آن همه ظلم و جنايت را بر ملت مظلوم عراق و‏ ‏بخصوص شيعيان روا داشت عبرت بگيرد. هر حكومتي بقاي خود را بر اساس ظلم و تعدي بر ملت‏ ‏خود و قلع و قمع افراد و طبقات قرار دهد عاقبتي جز فنا و نابودي نخواهد داشت :
‏ "الملك يبقي مع الكفر و لايبقي مع الظلم"

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

‏ ‏انتظار مي‎رود مجامع جهاني حقوق بشر، سازمان ملل متحد، سازمان كنفرانس اسلامي ، عالمان آگاه‏ ‏در كشورهاي اسلامي و نويسندگان متعهد در مقابل حوادث جاري در يمن بي تفاوت نباشند و با اعزام‏ ‏هيأت و فشارهاي سياسي از مظالمي كه بر طوايف شيعه در يمن وارد مي‎شود جلوگيري نمايند.
‏ ‏از خداوند متعال نصرت و عزت اسلام و مسلمين و دفع شر ظالمين را مسألت دارم .
‏ ‏والسلام علي جميع الاخوة و الاخوات و رحمة الله و بركاته .

‏8 ربيع الثاني 1426 - ‏1384/2/27‏‏
‏قم المقدسة - حسينعلي منتظري

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22811

فهرست زير سايت هايي هستند که به '‏پيام آيت الله منتظري پيرامون حمله وحشيانه حكومت يمن ‏‏به شيعيان و كتاب هاي مذهبي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016