پنجشنبه 9 تیر 1384

شهلا انتصاری: دست هایی در کار است که آزادی زرافشان را به تعویق بیاندازد، شهروند

خسرو شمیرانی

نگرانی اطرافیان ناصر زرافشان دوباره رو به افزایش است. وکیل خانواده های قربانیان قتل های زنجیره ای در سیزدهمین روز اعتصاب غذای خود، روز 30 خرداد، بر اثر عوارض اعتصاب غذا و نیز به دلیل فشار ناشی از بیماری حاد کلیوی ، در حالت بیهوشی از زندان به بیمارستان تخصصی کلیه انتقال یافته، به سرم وصل شد و مورد عمل سنگ شکنی کلیه سمت چپ قرار گرفت.
طبق اطلاع پس از عمل جراحی مذکور به خانواده و دوستان دکتر زرافشان قول داده شده بود که وی برای ادامه مداوا در کلیه راست از زندان مرخص شود. اما گفته میشود که مسولان قوه قضاییه با در پیش گرفتن راهکار وقت کشی میخواهند از آزادی وی جلوگیری کنند.
شهلا انتصاری یکی از اعضای کمیته پیگیری آزادی ناصر زرافشان در این رابطه به ما گفت: " بر خلاف آنچه مسولین در مورد آزادی دکتر زرافشان قول داده بودند، اکنون 10 روز پس از انتقال پیکر بیهوش وی به بیمارستان هنوز خبری از آزادی وی و ادامه معالجه او در خارج از زندان نیست. "
خانم انتصاری در ادامه افزود: "گویی دست هایی در کار است که آزادی وی را به تعویق بیاندازد. این در حالی است که بیش از یک هفته پیش رسما از قول رییس قوه قضاییه اعلام شده بود که دستور آزادی وکیل قربانیان قتل های زنجیره ای صادر شده است. "

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شهلا انتصاری در پایان گفت: "امروز از سوی مسولین به ما گفته شد که از زرافشان بخواهیم تا او تقاضای مرخصی بنویسد. پاسخ ما این بود که زرافشان خود یک وکیل مجرب است و اگر به لحاظ حقوقی چنین اقدامی را لازم بداند حتما انجام میدهد. ولی تا آنجا که به ما برمی گردد اولا او اصلا نباید در زندان باشد زیرا به جز انجام شریفانه و شجاعانه حرفه خود خلافی مرتکب نشده است و در ثانی ماه ها تمامی شیوه های رسمی و قانونی را برای پیگیری مداوای بیماری شدید خود را آزموده است و به چیزی جز گوش ناشنوا برنخورده است."

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شهلا انتصاری: دست هایی در کار است که آزادی زرافشان را به تعویق بیاندازد، شهروند' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016