سه شنبه 21 تیر 1384

ابراز نگراني مادر منوچهر محمدي از وضعيت وي؛ رييس زندان اوين: محمدي در اعتصاب غذا نبوده و نيست، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي


رييس زندان اوين درباره‌ي اعتصاب غذاي منوچهر محمدي تاكيد كرد كه وي در اعتصاب غذا نبوده و نيست و از غذاي زندان استفاده مي‌كند.


مادر منوچهر محمدي در تماس با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين‌كه فرزندش در تماسي كه با منزل داشته بيان كرده مسوولان زندان بعد از احضار وي به دفتر زندان اعلام كردند به هيچ وجه به او مرخصي نمي‌دهند و او مجبور به اعتصاب غذا شده، نسبت به وضعيت فرزندش اظهار نگراني كرد.


وي با بيان اين‌كه بر اساس نظر بهداري زندان، منوچهر محمدي براي مداواي خونريزي لثه و معده‌اش به مرخصي جهت مداوا در خارج از زندان نياز دارد، گفت: طبق گفته‌هاي مسوولان بهداري در غير اين صورت، امكان مرگ محمدي وجود دارد كه بر اين اساس از مسوولان مي‌خواهيم توجه بيشتري به وضع وي داشته باشند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين زمينه، خامي‌زاده، رييس زندان اوين در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، با تاكيد بر اين كه «محمدي در اعتصاب غذا نبوده و نيست و از غذاي زندان استفاده مي‌كند» درباره‌ي اظهارات محمدي مبني بر توصيه‌ي مسوولان زندان به وي در جهت قطع اعتصاب غذا و منتفي اعلام كردن درخواست مرخصي وي، با نادرست خواندن اين اظهارات گفت: دعا مي‌كنيم خدا به محمدي انصاف بدهد.

Copyright: gooya.com 2016