پنجشنبه 13 مرداد 1384

از انتشار هرگونه پيام تبريك در رسانه‌ها و نصب تصاوير احمدي‌نژاد در محيط‌هاي اداري خودداري شود، فارس

دفتر محمود احمدي‌نژاد، رئيس جمهور اسلامي ايران با صدور اطلاعيه‌اي تاكيد كرد كه از انتشار هرگونه پيام تبريك به وي در رسانه‌ها و همچنين نصب تصاوير احمدي‌نژاد در محيط‌هاي اداري خودداري شود.


در اين اطلاعيه كه امروز منتشر و نسخه‌اي از آن به خبرگزاري فارس نمابر شد، دفتر رئيس جمهور از تمامي مردم، مقامات و مسوولان كشور درخواست كرده است تا از انتشار هر گونه پيام تبريك و تهنيت در رسانه‌ها و ارسال نامه و تلگراف در اين زمينه كه مستلزم انجام هزينه است مجدانه پرهيز كنند.
همچنين از تمامي دستگاه هاي دولتي درخواست شده تا از نصب تصاوير احمدي‌نژاد در محيط‌هاي اداري قويا پرهيز شود و تنها تصاوير حضرت امام خميني (رض) و رهبر فرزانه انقلاب زينت بخش سازمانها و موسسات دولتي خواهد بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دفتر رئيس جمهور در اطلاعيه خود از كليه مديران و كاركنان دستگاه هاي دولتي و وابسته به دولت خواست تا وظايف سازماني و اداري خود را با دقت و جديت به انجام برسانند و اجازه ندهندكار مردم معطل بماند.
اين اطلاعيه مي‌افزايد: روند انجام فعاليتهاي اجرايي، عمراني، خدماتي و رفاهي در نظام اداري كشور بايد با صلابت و بدون هيچ‌گونه وقفه‌اي پيگيري و دنبال شود و از تمامي كاركنان دستگاه‌هاي دولتي يا وابسته به دولت انتظار مي‌رود وظايف خود را با دقت و جديد به انجام برسانند.

Copyright: gooya.com 2016