دوشنبه 14 شهریور 1384

مسعود ده‌‏نمكي: تشكيل شوراي هماهنگي نيروهاي حزب‌‏الله به نتيجه نرسيد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

يك فعال جريان حزب‌‏الله از به نتيجه نرسيدن تشكيل ستاد هماهنگي نيروهاي حزب‌‏الله خبر داد.

مسعود ده‌‏نمكي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، ضمن اعلام اين خبر گفت: در ابتداي تشكيل اين ستاد، جلساتي با حضور بنده, الله‌‏كرم, خرازي و حاجي‌‏بخشي انجام گرفت كه به نتيجه خاصي نرسيد، البته برخي افراد هنوز در حال پيگيري تشكيل اين شورا هستند.
وي تصريح كرد: قصد داشتيم با حضور قديمي‌‏ترين نيروهاي اين جريان، براي تشكيل اين ستاد جلساتي را برگزار كنيم كه به دلايل مختلف در اين زمينه به نتيجه نرسيديم.
ده‌‏نمكي افزود: اين جلسات در آستانه برگزاري انتخابات نهمين دوره رياست‌‏جمهوري برگزار مي‌‏شد و از آنجا كه قصد نداشتيم اين موضوع تبديل به يك بحث سياسي شود و چون در انتخابات گرايش‌‏هاي مختلفي وجود داشت و نمي‌‏خواستيم اين گرايش‌‏ها به اسم حزب‌‏الله تمام شود، طرح تشكيل ستاد هماهنگي نيروهاي حزب الله مسكوت ماند.
مديرمسوول نشريه صبح دوكوهه، آينده فعاليت براي تشكيل ستاد هماهنگي نيروهاي حزب‌‏الله را نامشخص عنوان كرد.
ستاد هماهنگي نيروهاي حزب‌‏الله قرار بود با همگرايي گروه‌‏ها و گرايش‌‏هاي مختلف جريان حزب‌‏الله در سراسر كشور تشكيل شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هدف بلندمدت اين همگرايي كه همزمان با انتخابات رياست‌‏جمهوري آغاز شده بود، تبيين استراتژي جريان حزب‌‏الله در برخورد با مسائل فرهنگي، سياسي و اجتماعي و در كوتاه‌‏مدت نيز ايجاد مشاركت حداكثري در انتخابات رياست‌‏جمهوري، فارغ از تعيين مصداق و جلوگيري از سوءاستفاده از عناوين حزب‌‏الله از سوي جريان‌‏هاي فرصت‌‏طلب عنوان شده بود.
ستاد هماهنگي حزب‌‏الله، درصدد بود تا فارغ از گرايش‌‏ها و سلايق مختلف اين جريان، همه تشكل هاي موجود در كشور را كه به نام حزب‌‏الله فعاليت مي‌‏كنند، حول محور اشتراكات اين جريان، گردهم آورد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مسعود ده‌‏نمكي: تشكيل شوراي هماهنگي نيروهاي حزب‌‏الله به نتيجه نرسيد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016