چهارشنبه 16 شهریور 1384

عضو ائتلاف آبادگران در مجلس هفتم: ابراز تأسف مشكيني از وجود تخلفات در انتخابات رياست‌‏جمهوري همدردي با هاشمي‌‏رفسنجاني بود، ايلنا

عضو ائتلاف آبادگران در مجلس هفتم اظهارات آيت‌‏الله مشكيني رييس مجلس خبرگان رهبري در خصوص تخلفات انتخاباتي را احترام و همدردي با هاشمي رفسنجاني توصيف كرد و گفت: اظهارات ايشان مبني بر وجود تخلفات انتخاباتي و تخريب برخي كانديداهاي نهمين دوره رياست جمهوري هرگز بازتاب منفي ندارد.

عباسعلي اختري، نماينده تهران در گفت و گو با خبرنگار پارلماني "ايلنا"، در خصوص ابراز تاسف رييس مجلس خبرگان رهبري از تخلفات انتخاباتي و تخريب كانديداهاي نهمين دوره رياست جمهوري، تصريح كرد: اظهارات آيت‌‏الله مشكيني براي ارج نهادن به موقعيت و شخصيت نايب رييس مجلس خبرگان رهبري و احترام و همدردي با ايشان بود.
وي با تاكيد بر اينكه اظهارات آيت‌‏الله مشكيني را نمي‌‏توان دامن زدن به مشكلات انتخاباتي توصيف كرد، افزود: از هر كلامي ممكن است سو‌‏ء‌‏ برداشت شود اما از اظهارات آيت‌‏الله مشكيني به عنوان شخصيتي خيرخواه و استاد اخلاق نبايد برداشت‌‏ خلافي صورت گيرد.
عضو ائتلاف آبادگران مجلس هفتم، در خصوص اينكه اگر در چنين شرايطي اصلاح طلبان به انتقادات انتخابات رياست جمهوري مي‌‏پرداخت آيا بر عيه او موضع‌‏گيري نمي‌‏شد؟ گفت: هنگامي كه يك پدر فرزندان خود را نصيحت مي‌‏كند با نصيحت همسايه فرق مي‌‏كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اظهارات آيت‌‏الله مشكيني با آن سن و سال و رويه به كساني كه هميشه نقد و انتقادشان جهت دار است فرق مي‌‏كند. اختري در عين حال تصريح كرد: اظهارات مشكيني هيچ گونه بازتاب منفي ندارد و شنوندگان بايد عاقل باشند.

Copyright: gooya.com 2016