جمعه 18 شهریور 1384

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هفتم: استعفاي ناطق‌‏نوري با شكست شوراي هماهنگي در انتخابات رياست‌‏جمهوري مرتبط نيست، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو هيات رييسه فراكسيون اصولگرايان مجلس‌‏هفتم گفت: اگر شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب از افرادي كه به شوراي شهر, دولت و مجلس فرستاده است، پشتيباني نكند، آثار زيانباري براي گروههاي سياسي زيرمجموعه اين شورا درپي خواهد داشت.

حسين سبحاني‌‏نيا؛ عضو هيات رييسه مجلس هفتم در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا" در خصوص استعفاي ناطق نوري، رييس شوراي هماهنگي نيروههاي انقلاب گفت: تغييراتي در مجموعه روش‌‏ها و برنامه‌‏هاي شوراي هماهنگي و برخي از گروههايي كه زير مجموعه اين شورا قرار مي‌‏گيرند، صورت خواهد گرفت.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين تغييرات در پي شكست كانديداي اين شورا در انتخابات رياست جمهوري است, تصريح كرد: بعيد است استعفاي آقاي ناطق در ارتباط با شكست شورا باشد، ايشان در جريان تصميمات شوراي هماهنگي در انتخابات رياست جمهوري و عدم همگرايي بين گروههاي زير مجموعه شورا در حمايت از كانديداي واحد از شركت در جلسات كناره‌گيري كرده بودند و رغبتي به حضور در شورا نداشتند.
سبحاني‌‏نيا در خصوص احتمال تبديل شوراي هماهنگي در يك حزب فراگير گفت: بعيد است شوراي هماهنگي بتواند به صورت حزب فراگير به جمع‌‏بندي برسد.
وي افزود: در مجموعه شوراي هماهنگي اختلاف نظر وجود دارد و تجربه نشان داده است كه احزاب فراگيري كه با عضوگيري حزبي تشكيل مي‌‏شوند به اختلاف برمي‌‏خورند و نمي‌‏توانند دور برنامه‌‏ها و اصول واحد جمع شوند.
عضو هيات رييسه فراكسيون اصولگرايان خاطرنشان كرد: شوراي هماهنگي، نتيجه همگرايي برخي احزاب را در زير مجموعه خود در دو سه مرحله انتخابات اخير حس كرده است و مي‌‏داند كار تشكيلاتي منسجم آثار بهتري دارد، بنابراين با تغييرات صورت گرفته پس از انتخابات رياست جمهوري به جمع‌‏بندي جديدي مي‌‏رسد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نماينده نيشابور در مجلس هفتم با بيان اينكه شوراي هماهنگي كار تشكيلاتي خود را در قالب يك جبهه و با فرماندهي جديد ادامه مي‌‏دهد، تصريح كرد: اگر شوراي هماهنگي از نيروهايي كه به دولت, مجلس و شوراي شهر فرستاده است، پشتيباني نكند آثار زيانباري براي گروههاي سياسي زيرمجموعه اين شورا خواهد داشت.

Copyright: gooya.com 2016