چهارشنبه 23 شهریور 1384

مشاور رييس‌جمهور در امور روحانيون: جبهه مشاركت و مجاهدين انقلاب به دنبال نفوذ در بسيج، مساجد و حتي هيات رزمندگان هستند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


مشاور رييس‌جمهور در امور روحانيون در مراسم افتتاحيه دوره آموزش مسوولان عقيدتي سياسي نيروي مقاومت بسيج در قم ضمن هشدار نسبت به نفوذ غيرخودي‌ها در دستگاه و نهاد‌هاي انقلابي گفت: اصلاح طلبان آمريكايي و اربابانشان قضيه جنگ احزاب را در برابر انقلاب اسلامي ايران به وجود خواهند آورد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا به نقل از رسا حجت‌الاسلام مصلحي با بيان اينكه امروز با حركت صورت‌گرفته از سوي متدينان كشور، داراي يك نظام هماهنگ و همسو هستيم گفت: امروز اصلاح‌طلبان آمريكايي و اربابانشان در خارج از مرز‌ها بيكار نشسته‌اند و حركت امروز آنها به گونه‌اي است كه قضيه جنگ احزاب را در برابر انقلاب اسلامي ايران به وجود خواهند آورد. متاسفانه افرادي ناخواسته و ناآگاه از روي حسادت به گونه‌اي حركت مي‌كنند كه آب به آسياب دشمن مي‌ريزند و با اقدامات خود پايبندي جوانان را نسبت به اعتقاداتشان تضعيف مي‌كنند.

وي تيزبيني رهبر انقلاب اسلامي در رصد عقبه نيرو‌هاي دشمن را ستودني خواند و تصريح كرد: با توجه به تاكيدات و تذكرات متعدد رهبري امروز پرداختن به مباحث مباني سياسي و فكري جوانان از اقدامات راهبردي بسيج است.

در هنگامي كه سايت‌هاي اينتر‌نتي، شبكه‌هاي ماهواره‌اي و روزنامه‌هايي كه از بيت‌المال مصرف مي‌كنند و با ريزه‌كاري خاصي تيشه به ريشه انقلاب مي‌زنند، پايگاه‌هاي بسيج بايد به كلاس‌هاي اعتقادي و بينش ديني تبديل شوند.

مصلحي ضمن هشدار نسبت به نفوذ غيرخودي‌ها در دستگاه‌ها و نهاد‌هاي انقلابي خاطر نشان ساخت: جبهه مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي به دنبال نفوذ در بسيج، مساجد و حتي در هيات رزمندگان هستند تا بتوانند به اهداف خود دست پيدا كنند. آنها خود اعتراف كرده‌اند در سال‌هاي اخير نسبت به برخي نهاد‌ها مانند بسيج بي توجهي كرده‌اند؛ بنابراين در تلاش هستند از هر راه ممكن به اين نهاد نفوذ كنند.

وي با اشاره به اين‌كه متاسفانه برخي از متدينان مطالبات اسلامي خود را در سال‌هاي گذشته كنار گذاشته‌اند، افزود: عدالت ‌خواهي كه خواست رهبري است نبايد تنها در يك راي‌گيري خود را نشان دهد بلكه اين روحيه مي‌بايست در بسيجيان زنده بماند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مصلحي در بخش ديگري از سخنانش، حادثه يازدهم سپتامبر را طرحي از پيش طراحي شده توسط مسيحيت صهيونيسم آمريكا براي تحت فشار قراردادن اسلام ارزيابي كرد و توضيح داد: با توجه به اينكه جامعه بشري به سمت و سوي دين گرايش دارد، آمريكا در صدد اين است كه از دين بر ضد دين استفاده كند.

وي در ادامه تبيين و تشريح آيات الهي، تزكيه و تعليم انسان‌ها را از وظايف اصلي رسالت انبيا (ع) عنوان كرد و گفت: همين تكاليف ائمه اطهار (ع) وظيفه مربيان عقيدتي سياسي در نيروي مقاومت بسيج است.

Copyright: gooya.com 2016