جمعه 25 شهریور 1384

نشريه مصباح يزدي: چرا خاتمي را به اجلاس خبرگان دعوت كرديد؟ انتخاب

* چرا اعضاء با هاشمي رفسنجاني ديدار مي كنند؟

سايت خبري تحليلي انتخاب: نشريه پرتو ارگان مصابح يزدي در سرمقاله خود به بررسي مسائل مطرح شده در اجلاس خبرگان پرداخته و پرسيده «چرا خاتمي را به اين اجلاس دعويت كرديد».ارگان مصباح يزدي در ادامه ابراز اميدواري كرده است: برخي ديدارهاي تشريفاتي ديگر همچون ديدار با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نيز حذف شود؛ چرا كه ايشان نايب رئيس مجلس خبرگان است و مي‌تواند همه مطالب مورد نظر خود را در همان اجلاس بيان كند، برگزاري يك ديدار جداگانه با ايشان، تشريفات زايد است.
---------------------------------------------

سايت خبري تحليلي انتخاب: نشريه پرتو سخن ارگان مصباح يزدي،در سرمقاله آخرین شماره خود ، با حمله به اجلاس خبرگان رهبري نوشته است:طرح مباحث پيش پا افتاده در خبرگان، هرچند از طرف يك يا چند نفر، موجب پايين آمدن شأن مجلس در نظر مردم مي‌شود. شايسته بود، خبرگان عزيز به جاي پرداختن به اين گونه مسائل، توصيه به وحدت و همدلي را در دستور كار قرار مي‌دادند و از همه نامزدهاي انتخابات و طرفداران‌شان مي‌خواستند كدورت‌هاي انتخاباتي را فراموش كنند.

نويسنده مقاله ادامه داده است: اميدوارم در اجلاس بعدي، برخي ديدارهاي تشريفاتي ديگر همچون ديدار با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نيز حذف شود؛ چرا كه ايشان نايب رئيس مجلس خبرگان است و مي‌تواند همه مطالب مورد نظر خود را در همان اجلاس بيان كند، برگزاري يك ديدار جداگانه با ايشان، تشريفات زايد است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دعوت از رئيس‌جمهوري سابق، آقاي خاتمي، توسط برخي از افراد هيأت رئيسه نيز قابل تأمل است. روشن نيست دعوت از ايشان در راستاي چه اهدافي صورت گرفته است؛ اگر به عنوان شخصيتي علمي، صاحب نظر و كارشناس به اجلاس دعوت شده باشد، ايشان از چنين درجه علمي برخورداراست كه بخواهد براي خبرگان و نمايندگان ملت سخنراني علمي ارائه كند. سخنراني ايشان در اجلاس و تكرار همان مطالب پيشين، بهترين گواه بر اين مدعاست.

وي در پايان آورده است: كساني كه فرصت را غنيمت شمرده، از تريبون مقدس اجلاس خبرگان به مدح و ستايش آقاي هاشمي رفسنجاني پرداختند و تندترين حملات را به منتقدان ايشان انجام دادند؛ كساني كه هنوز پس از گذشت سه ماه از انتخابات و تشكيل دولت جديد، دولت و حاميانش را به تحجرگرايي و ارتجاع متهم مي‌كنند و بدترين اهانت‌ها را به رئيس‌جمهوري محبوب مردم روا مي‌دارند، چگونه مي‌توانند از تخريب نامزد خويش سخن بگويند و زبان به گلايه بگشايند؟

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نشريه مصباح يزدي: چرا خاتمي را به اجلاس خبرگان دعوت كرديد؟ انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016