پنجشنبه 7 مهر 1384

سخنگوی محور شرارت در مجلس خواص گند زد! ناصر مستشار

بعد از سخنرانی آقای احمدی نژاد رئیس جمهور امت اسلامی؛ نه ملت ایران؛ در سازمان ملل و نتایج ارزشمند آن برای ملت آگاه و نیروهای افشا گرعلیه رژِیم ایران وجهان را نگران تربه تسلیح اتمی نظام حاکم برایران نمود. اما آن سخنرانی گستاخانه ثمره تلخ برای ولایت فقیه وامت پیرامونش که حاصلی جزء رای غیر منتظره شورای حکام را به دنبال نیاورد حکایت می کند. حالا دوست ودشمن به متن سخنرانی واعظانه رئیس جمهوربرگزیده متقلبات می تازند ؛تا تمام کاسه وکوزه را بر سر آن فلک زده بشکنند!!.او که همچون نقش؛ بز اخوش؛ را به خود گرفته است خود به خوبی میداند که اورانیروهای پشت پرده ابتد کاندیدای ریاست جمهوری نمودندو
سپس ازدرون صندوق های سحر آمیز به عنوان رئیس جمهور منتخب امت اسلامی ایران معرفی نمودند.از همان آغاز اورا مامور نیات پلید خود ساختند .ناگفته نماند که نامبرده هم در نقش آفرینی وخوش رقصی برای نظام ولایت فقیه بسیاربا سابقه واستاد وماهر است.اگرروزگاری در بارگاه این رژیم گروگان گیری تحت نام دانشجویان پیرو خط امام مایه افتخار بود وهر کس مخالف آن اقدام ضد ملی می بود به سرعت سندی ساختگی از میان کاغذ های خرد شده بیرون می آوردند تا دال بر نشانه همدستی با شیطان بزرگ قلمداد شودامابعداز انتخاب احمدی نژاد به مقام ریاست جمهوری؛ بلا فاصله رهبران امریکا به او تهمت شرکت در گروگان گیری کارمندان سفارت امریکا راوارد ساختند.ایشان هم با هزار قسم وآیه خود را از آن تهمت ناروا مبرا ساخت وجهت اثبات عدم شرکتش؛ حدیثی از اسلام ضمیمه ادعایش نمود مبنی براینکه اساسا ؛؛در اسلام گروگان گیری حرام است ؛؛ .معلوم نیست در روز قیامت پاسخ مرجع تقلیدش خمینی را چگونه خواهد داد؛ چرا که مر جع بزرگوار او گروگان گیری را درراه اهداف بلاد اسلام کاملا حلال دانسته بود تا آنجا که.آقای خمینی حتی نخست وزیردولت موقت مهندس بازرگان منتخب امام زمان خود را قربانی ماجرای پشت پرده ابهام آلود غائله گروگان گیری نمود!! اما اکنون دوران دیگریست؛حالا همه نیروهای حکومتی چه خودی وغیر خودی تلاش می ورزند تا از آن اقدام مخالف دیپلماسی بین المللی تبری جویند !و همه آن اعمال را نتیجه شیطنت جوانی وافراط گرائی الهام گرفته از چپ گرایان وانمود می سازند تا خود را تبرئه نمایند !
در همین جا باید گفت این رژیم از عجیب الخلقه تر ین رژِیم های جهان است !!
البته نیروهای وابسته به حکومت بار ها از نفوذ توده ایها در مورد واقعه گروگان گیری سخن گفته اند .طبیعی است هرگاه کار ی پر عیب باشد؛ آنهارا به دیگران نسبت داده اند!!بهرحال از اصل مطلب دور نشویم؟ امریکا از مدتها پیش در دوران ریاست جمهوری خاتمی؛ به ایران لقب محور شرارت داده بود اما نیروهای حکومتی وبخصوص نیروهای اصلاح طلب همواره از خاتمی به عنوان بنیانگذار گفتگوی تمدنها دفاع جانانه می نمودند واورا نماینده متعارف ومعقول نظام اسلامی ایران معرفی می نمودند .اما روز گار گذشت وگذشت و بالاخره نماینده واقعی حکومت با شناسنامه ویژه شرارت جمهوری اسلامی رهسپارسازمان ملل شد. نوبت سخنرانی او فرارسید و میهمانان همه به گوش بودند او هم همه رازهای پشت پرده ولایت فقیه را بر ملا ساخت و مجوز قانونی را برای جامعه بین المللی مهیا ساخت تا از حکومت اسلامی به عنوان محور شرارت دو باره یاد شود!!شکار با پای خویش به دام شکا رچی افتاد!! مصوبه شورای حکام وکم لطفی ممالک دوست نیمه راه جمهوری اسلامی بعد از سخنرانی احمدی نژاد چنان برق آسا به وقوع پیوست که آرامش ولایت فقیه پریشان شد. بعد از تصویب نامه شورای حکام دراتریش؛ حاکمان برایران به لج بازی وقهر وکدورت انتقام جوئی روی خواهند آورد. شاید آنها عدم فروش نفت به غرب راحربه ائی سازند تا رای این کشورهاعلیه خودرا تغیر دهند.اما آنقدر که ایران به فروش نفت به جهان محتاج است باالعکس غر ب وابسته تنها به خرید نفت از ایران نیست اگر ایران بخواهد تنگه هرمزکه خروجی هفتاد درصد انرژی جهان را ببندد ؛ آنگاه عملا اعلام جنگ به تمام جها ن متمدن کرده است وکلیه کشورها ی با نفوذ دنیا را علیه خود متحد می سازد!
اما هر حرکت لجوجانه آنها همچون فرد گرفتار در باتلاق را می ماند که فرد قربانی را با سرعت بیشتر به قعر نیستی فرو می برد.از جهاتی دیگر هم رژِیم در حال دست وپا زدن بامشکلات متفرقه داخلی است که این موارد داخلی به مسائل بین المللی گره خواهد خورد وآنان را به سرعت به کام مرگ خواهد کشاند به بعضی از آنها که در شرایط فعلی موجود می باشد اشاره کوتاه می شود.
1-سر خوردگی مردم از وعده های انقلاب اسلامی و شکست تمام عیار انقلاب ووعده های اخیر آقای احمدی نژاد مبنی بر بردن پول نفت بر روی سفره خانواده های مستمند که همانند وعده های خمینی در آغاز انقلاب به بن بست رسیده است
2- آبروباختگی رژیم در جریان گروگان گیری سفارت امریکا در سیزده آبان 1358 خورشیدی در تهران!
3-بعد از سالیان دراز بیهودگی جنگ هشت ساله برهمگان مسلم گشته است.مردم به درستی پی برده اند که جنگ برای ملت ومملکت نعمت نیاورده است ؛بلکه جنگ نعمت سرشاری بوده است برای ملایان و آقازاده هاوکشورهای ترانزیت وفرشنده سلاح وکالاهای مصرفی !
4- شکست پروژه اصلاح طلبی که نشان داد این حکومت رفرم پذیر نمی باشد
5-به گفته سایت اینترنتی باز تاب وابسته به حکومت ؛؛چهل درصد؛؛ مردم در افسردگی فزاینده بسر می برند .نشاط در این سرزمین مرده است. با شعار دادن نشاط از جانب دولت اسلامی ؛هیچگاه نشاط به میان مردم باز نخواهد گشت
6- بنابر آمار جهانی ایران مقام اول را درابتلا به اعتیاد را بدست آورده است.توانبخشی وترک اعتیاد این بخش از جامعه که به سی درصد می رسد دست کم به بیست وپنج سال زمان نیاز دارد.این در صورتی است که یک حکومت رفاه ملی روی کار بیاید ؛در غیر این صورت جلوی رشد این پدیده زشت اجتماعی رانمی توان گرفت!!
7-سطح بالای بیکاری وپیوستن روز افزون بدان به علت ورشکستگی کارخانجات و نرخ سنی جوان جامعه وافزایش بی رویه جمعیت ایران؛ افزایش کودکان بی سرپرست ورها شده در خیابانها و مراکز فساد وفاحشه خانه های شهرهای بزرگ ایران!!
8- گرانی کمر شکن کرایه خانه ؛اقلام مصرفی روز مره مردم وغیره که در صورت سماجت رژِیم ؛در برابر مصوبات بین المللی ؛محاصره اقتصادی وقوانین سختگیر جهانی عملا تمام فشاررا به مردم خواهد آمد. تنها پائین آمدن پانصد واحد از بورس داخلی ایران بعد از انتخابات ریاست جمهو ری به ثبت رسیده است !
9- افزایش جنایت ؛کلاهبرداری ؛دزدی ؛فحشا؛افزایش بیماریهای واگیر؛ارتشاء ورشوه خواری ؛ بزهکاری ؛ خود کشی ومرگ ومیر در جاده های ناامن مملکت که همه ناشی ازیک حکومت ناتوان حکایت دارد
10- فرار مغزها و خروج بی رویه سرمایه های ملی وتاراج ارز مملکت!!
11-هنوز زخم های بازندگان انتخابات اخیر ریاست جمهوری التیام نیافته است بلکه گاه بی گاه سخن از تقلبات وانتخابات غیر قانونی برسر زبان میرود؛ تا آنجا که اختلافات جناحی را تشدید می بخشد!بدین خاطر رئیس جمهور فعلی رای اکثریت جامعه را پشت سر خود دارا نمی باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

12- رفته رفته به همه جهانیان مسلم میشود که حکومت اسلامی آخرین سد رسیدن به تثبیت صلح جهانی می باشد ود رهمین راستا حتی همسایگان ایران به خاطر دخالت های دائمی ایران در امور داخلی آنها این کشورهای همسایه متقاعد شده اند تا امکانات نظامی؛ اطلاعاتی؛ لجستکی؛ راداری؛ در اختیار امریکا بگذارند همه اینها نشانه از آن دارد که رسوائی رژیم دیگر زبانزد جهانیان شده است !
همه زمینه ها برای سرنگونی رژیم می تواند به سرعت فراهم آید ؛ به شرطی که حکومت آلترناتیو وسیع و ملی ودمکراتیک قبلا شکل گرفته باشد. همواره قبل از سرنگونی هر حکومتی ؛جانشین حکومت باید قبلا شکل گرفته باشد وگرنه جامعه به هرج ومرج جدی دچار می شود این اتفاق در همسایگی ما به وقوع پیوست .همان تجربه تلخ می تواند در میهن ما به واقعیت بپیوندد!! به هوش باشیم و درجهت مرتفع ساختن سد های کوچک بکوشیم .فرصت سوزی تاکنون صدمات جدی وجبران ناپذیر به پیکر سرزمین نیاکان ما وار د آورده است.
ضرب المثل ؛زمان طلا است ؛ را در سرلوحه برنامه های خود بیاوریم!!!

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوی محور شرارت در مجلس خواص گند زد! ناصر مستشار' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016