جمعه 15 مهر 1384

دبيركل موتلفه: جبهه خودي‌‏ها بر اساس تعريف رهبري تشكيل شده است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبيركل حزب موتلفه اسلامي گفت: وجود جبهه خودي‌‏ها را مفيد و ضروري مي‌‏دانم و معتقدم اين جبهه تا حدود زيادي بر اساس تعاريف رهبري از جبهه خودي‌‏ها در يك محدوده خاص تشكيل شده است.

محمدنبي حبيبي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: تعريفي كه مقام معظم رهبري از خودي و غيرخودي در سال 78 ارائه كردند، تعريف جامع و كاملي است و معتقدم نمي‌‏توان تعريف جامع‌‏تري از اين تعريف براي تشكيل چنين جبهه‌‏اي ارائه كرد.
وي افزود: افرادي كه معتقد به نظام، اسلام، ولايت فقيه و خط و سيره امام هستند، در دايره خودي‌‏ها مي‌‏گنجند و اصولگرايان به اين تعريف پايبند هستند و هيچ تغييري در اين اصول صورت نداده‌‏اند لذا همه اصول‌‏گرايان در اين جبهه جاي مي‌‏گيرند.
حبيبي افزود: توسعه و تعميق جبهه خودي‌‏ها را ضروري مي‌‏دانم و معتقدم اشاره مقام معظم رهبري در تعريف خودي‌‏ها معطوف به يك گروه، حزب و جناح خاصي نبوده است لذا مي‌‏توان اين دايره را وسيع‌‏تر كرد.
دبيركل حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: مجموعه جبهه اصول‌‏گرايان، جبهه پيروان خط امام و رهبري و شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب جزئي از اين جبهه محسوب مي‌‏شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حبيبي با بيان اين مطلب كه با حزب شدن شوراي هماهنگي مخالف است، گفت: تبديل شدن شوراي هماهنگي به يك حزب فراگير نه تنها موجب اتحاد در انجام نيروهاي اصول‌‏گرا نمي‌‏شود بلكه ممكن است اختلافاتي را نيز بين آنها به وجود آورد.
وي در خصوص استعفاي ناطق نوري از رياست شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب گفت: وجود ناطق نوري در مجموعه جبهه اصول‌‏گرايان را مغتنم مي‌‏دانم و معتقدم خدماتي كه ايشان به اصول‌‏گرايان و شوراي هماهنگي كرده‌‏اند، غير قابل انكار است و تاكنون نيز ايشان از اين سمت استعفا نداده و هيچ فردي به عنوان جانشين ايشان انتخاب نشده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبيركل موتلفه: جبهه خودي‌‏ها بر اساس تعريف رهبري تشكيل شده است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016