دوشنبه 18 مهر 1384

رييس قوه قضاييه: پذيرش اقتدار هسته‌‏اي ايران نيازمند هزينه است و بايد هزينه‌‏هاي آن را بپذيريم، ايلنا

* برخورد با شركت‌‏هاي هرمي مانند گلدكوئيست قابل تقدير است

تهران- خبرگزاري كار ايران

رئيس قوه قضائيه بررسي و تصويب كليات مربوط به ممنوعيت فعاليت شركت‌‏ها و مؤسسات با ساختار هرمي با شبكه بي‌‏انتها مانند گلدكوئيست را در مجلس مورد تقدير قرار داد و خواستار تسريع در رسيدگي و تصويب كامل آن از طريق مجلس و شوراي نگهبان شد.

به گزارش "ايلنا"، سيدمحمود هاشمي‌‏شاهرودي صبح امروز در جلسه مسوولان عالي قضايي اظهار داشت: صرف و سرمايه‌‏گذاري مال در اين نوع شركت‌‏ها باطل و خلاف قانون است و بنا به فتاواي مراجع و علماي دين اين نوع مال، حرام است.
گفتني است؛ نمايندگان مجلس شوراي اسلامي روز يكشنبه كليات ممنوعيت فعاليت شركت‌‏ها و مؤسسات با ساختار هرمي با شبكه بي‌‏انتها از قبيل گلدكوئيست را به تصويب رساندند.
رئيس قوه قضائيه خاطرنشان كرد: اميدواريم تسريع در تصويب اين امر در مجلس شوراي اسلامي و شوراي نگهبان يك وحدت رويه ميان قضات در برخورد با مخالفت اينگونه شركت‌‏ها باشد.
وي با اشاره به وقوع زلزله در پاكستان ضمن ابراز تاسف از كشته شدن دهها هزار نفر و آرزوي حل مشكلات مردم زلزله زده درباره مساله هسته اي ايران و فشار مداوم استكبار جهاني، گفت: هر قدر استكبار در مسايل هسته‌‏اي به ايران اسلامي فشار وارد كند، اتحاد در داخل كشور بيشتر خواهد شد و اين اتحاد موجب اقتدار در برابر استكبار مي‌‏شود.
رئيس قوه قضائيه با قدرداني از راهپيمايي‌‏هاي گسترده مردم در روز جمعه در حمايت از مسأله هسته‌‏‌‏اي كشورشان، تصريح كرد: فشارهاي استكبار جهاني يك موضوع حقوقي نيست، بلكه بيشتر جنبه سياسي دارد و بايد در برابر خواسته‌‏هاي ناحق كشورهاي استكباري همچنين مواضع صلح‌‏آميز ايران بيش از پيش ايستادگي كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشمي شاهرودي يادآور شد: پذيرش اقتدار هسته‌‏اي ايران نيازمند هزينه است و بايد هزينه‌‏هاي آن را بپذيريم و در مقابل همه فشارها مقاومت كنيم.
رئيس قوه قضائيه در نشست مسوولان عالي قضايي با اشاره به معطل ماندن برخي از لوايح در كميسيون‌‏ها از وزير دادگستري خواست در اسرع وقت و با تلاش، پيگيري و جديت مضاعف در جهت ارسال و تصويب اين لوايح و تصويب آنها اقدامات لازم را اعمال كند.

Copyright: gooya.com 2016