پنجشنبه 12 آبان 1384

نماینده معترضين مقابل سفارت ایتالیا: از حقیقت شهادت ادواردو پرده برخواهیم داشت، مهر

مسئولان از ابزارهای مادی در مقابل نفوذ صهیونیست ها در ایتالیا استفاده کنند


باقرزاده یکی از نمایندگان دانشجویان تجمع کننده در مقابل سفارت ایتالیا گفت : موضع رئیس جمهور کشورمان موضع جدیدی نبود بلکه سخن امام راحل و حرف دل ملت ایران و وعده الهی بود که باطل، محو شدنی است.
به گزارش خبرنگار سیاسی "مهر" ، در ادامه تجمع صبح امروز دانشجویان در مقابل سفارت ایتالیا در تهران، کمیل باقرزاده یکی از نمایندگان دانشجویان تجمع کننده، طی سخنانی گفت : تجمع در مقابل این سفارتخانه یک حرکت خودجوش دانشجویی است که از این طریق می خواهیم فریاد اعتراض خود را به گوش دولتمردان ایتالیا برسانیم.

وی افزود : ما واقعا متاسفیم از این که دولت ایتالیا در موضع گیری رسمی خود تحت نفوذ و سلطه یک رژیم غاصب و باطل قرار گرفته و بدون در نظر گرفتن مبانی حقوق بین الملل از صهیونیست ها نه تنها در اظهارنظر بلکه عملا حمایت می کند.

باقرزاده با اشاره به موضوع شهادت "ادواردو آنیلی"، ایتالیایی شیعه ای که توسط صهیونیست ها در ایتالیا به شهادت رسید، گفت: علی رغم گذشت 5 سال از این ماجرا، کم کم پرده ها کنار خواهد رفت و حقیقت نمایان می شود که " ادواردو" که بود، چه کرد و چرا او را به شهادت رساندند.

وی افزود : شارون در دیدار با وزیر امور خارجا ایتالیا صراحتا او را مورد انتقاد قرار داد که چرا سفیر ایتالیا در لبنان با وزیر انرژی این کشور دیدار کرده، در حالی که آن وزیر از حزب الله لبنان است و زمانی که وزیر امور خارجه ایتالیا از این سفر باز می گردد اعلام می کند که در راهپیمایی حمایت از رژیم صهیونیستی در مقابل سفارت ایران در رم شرکت می کند.

این دانشجو تصریح کرد: موضع رئیس جمهور کشورمان موضع جدیدی نبود بلکه سخن امام راحل و حرف دل ملت ایران و وعده الهی بود که باطل محو شدنی است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

باقرزاده با بیان این که جهاد تنها با جان نیست، بلکه با مال نیز می توان جهاد کرد، در پایان گفت : معاون اول رئیس جمهور اخیرا در دیدار با سفیر ایتالیا، این کشور را بزرگترین شریک تجاری ایران در اروپا عنوان کرده است و ما نیز به همین علت به مسئولانمان اعلام می کنیم که وقتی دولت ایتالیا اجازه می دهد که برای حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی و در بالاترین سطح، یعنی وزیر امور خارجه این کشور نیز در تظاهرات در مقابل سفارت ایران در رم شرکت کند، باید از ابزارهای مادی در مقابل آنان بهره جست.

به گزارش خبرنگار ما در ادامه این تجمع، فریدون قدیری دبیرکل انجمن اسلامی فارغ التحصیلان ایتالیا طی سخنانی علت واکنش شدید غربی ها به اظهارات اخیر رئیس جمهور در مورد اسرائیل را، برملا شدن توطئه اسرائیل برای برقراری رابطه پنهانی با کشورهای اسلامی دانست و افزود: ما میان فاشیسم و مسیحیان و همچنین بین صهیونیسم و یهودیان تفاوت قائل هستیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم ادامه روشنگری ها در ایتالیا در مورد شهادت ادواردو آنیلی باعث رسوایی و برملا شدن نقش پلید صهونیست ها در این توطئه شود.

گفتنی است؛"ادواردو آنیلی" دکترای فلسفه و فرزند میلیاردر ایتالیایی است که بعد از تشرف به دین اسلام و مذهب شیعه، توسط صهیونیست ها در ایتالیا کشته شد و مقامات ایتالیا نیز تحت نفوذ صهونیست ها پرونده قتل ادواردو را مختومه اعلام کردند.

Copyright: gooya.com 2016