سه شنبه 10 آبان 1384

اطلاعيه سپاه پاسداران: نحوه رفتار ددمنشانه رژيم اشغالگر قدس چيزي جز نابودي كامل اسرائيل را درپي ندارد، ايلنا

تسخير لانه جاسوسي عزم راسخ و اراده بي‌‏پايان ملت را در حفظ استقلال و آزادي ميهن نشان داد

تهران- خبرگزاري كار ايران

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با انتشار اطلاعيه‌‏اي ضمن تبريك عيد سعيد فطر بر ميهمانان ضيافت الهي، فرا رسيدن سالروز وقايع تاريخ ساز 13 آبان ماه روز ملي مبارزه با استكبار جهاني را گرامي داشت.
به گزارش" ايلنا" در اين اطلاعيه آمده است: آبان 58 حماسه آفريني‌‏ها و مجاهدت‌‏هاي جوانان دانش‌‏آموز و دانشجويان پيرو خط امام ايران اسلامي را فراموش نخواهد كرد. عزيزاني كه حضور موثر آنان از بدو شكل‌‏گيري نهضت اسلامي در طول تاريخ مبارزه عليه بيگانگان و رژيم سرسپرده پهلوي و سپس پيروزي انقلاب با تسخير لانه جاسوسي شيطان بزرگ، تبلور دوباره يافت. حادثه‌‏اي بسيار عظيم كه همراه با وقايع بزرگ ديگر اين روز؛ تبعيد حضرت امام (ره) و شهادت دانش‌‏آموزان و دانشجويان انقلابي با آموزه‌‏هايي فراوان و متنوع خود سرفصل مهم و سرنوشت سازي را درتاريخ مبارزات هميشگي ملت ما با استكبار جهاني رقم زد.
اين اطلاعيه مي‌‏افزايد: تسخير لانه جاسوسي آمريكا كه بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي آن را انقلابي بزرگ‌‏تر از انقلاب بهمن 57 و انقلاب دوم ناميدند، نه تنها منجر به افشاي توطئه‌‏هاي شيطان بزرگ و ضد انقلاب داخلي گرديد بلكه عزم راسخ و اراده بي‌‏پايان ملت به ويژه جوانان برومند ايران اسلامي در حفظ استقلال و آزادي ميهن، مقابله با نفوذ جريان‌‏هاي مرعوب و دسيسه‌‏گر را نشان داد. حادثه‌‏اي بي‌‏نظير كه درس عبرتي براي استكبار جهاني به شمار مي‌‏رود كه هر از گاه با اقداماتي شيطنت‌‏آميز شكل دهنده توطئه‌‏هاي موذيانه براي القاي فقدان حمايت مردمي از نظام و عدم وجود امنيت داخلي مي‌‏باشد.

در بخش ديگري از اين اطلاعيه با اشاره به اغواگري بيگانگان و جنگ رواني رسانه‌‏هاي غوغاسالار استكباري و امپرياليسم خبري آمده است: آنان كه ايران اسلامي را به دخالت در امور همسايگانش متهم و حق مسلم مردم مسلمان آن در دستيابي و استفاده از دانش و فناوري صلح‌‏آميز هسته‌‏اي را عاملي براي ناامني منطقه معرفي مي‌‏كنند، امروز متهمان رديف اول جنگ‌‏افروزي و ناامني در منطقه هستند. آنان كه خود را منادي دموكراسي و احقاق حقوق ملت‌‏ها و حاميان بشريت مي‌‏دانند و در عمل تجاوز و اشغالگري و غارت منابع و ثروت كشورهاي منطقه چيز ديگري در سر ندارند، بايد بدانند ملت مسلمان و انقلابي ايران همانگونه كه بارها ثابت نموده و در طول هشت سال دفاع مقدس نماد شكوهمند آنرا تبلور بخشيده‌‏اند، هرگز در برابر توطئه‌‏ها و فشارهاي دشمنان تسليم نشده و با حفظ روحيه مقاومت و ظرفيت استكبار ستيزي خويش همواره آماده حضور در صحنه دفاع از استقلال, عزت, شرافت و حقوق مسلم خود خواهند بود.
سپاه پاسداران در ادامه اطلاعيه خود با واكنش نسبت به جنجال‌‏آفريني اخير آمريكا و برخي كشورهاي اروپايي و تحت نفوذ صهيونيسم در برابر رويكرد قاطع رئيس‌‏جمهوري منتخب و محبوب ملت ايران مبني بر ضرورت محو كامل اسرائيل آورده است: بدون ترديد نحوه رفتار و اعمال ددمنشانه رژيم اشغالگر قدس در سركوب بي‌‏حد و حصر ملت فلسطين و قهر و انتفاضه اين مردم ستم ديده چيزي جز نابودي كامل اسرائيل را درپي نداشته و ديري نخواهد پاييد كه جهان شاهد دنيايي بدون رژيم غير قانوني اسرائيل خواهد بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين اطلاعيه با تاكيد بر كمترين عقب نشيني ملت فهيم و رشيد ايران درباره رژيم غيرقانوني و اشغالگر قدس افزوده است: دشمنان نظام و انقلاب و ملت ايران بدانند جمهوري اسلامي در مقابله‌‏اي خردمندانه و مقتدرانه با صف‌‏آرايي باج خواهانه آمريكا و متحدانش لحظه‌‏اي به خود درنگ راه نداده و بدون توجه به كينه‌‏توزي‌‏ها و تهديدات استكباري به تلاش براي دفاع از حقوق مسلم خود در برخورداري از فن‌‏آوري صلح آميز هسته‌‏اي ادامه خواهد داد.
در پايان اين اطلاعيه با اشاره به حساسيت شرايط كنوني و افزايش خصومت‌‏ها تهديدات و دسيسه هاي بيگانگان آمده است: حضور گسترده و پرشور جوانان مومن و انقلابي ايران اسلامي، همگام با خيل عظيم مردم در راهپيمايي گراميداشت 13 آبان ماه همچون هميشه ظلم ستيزي و حق طلبي ايرانيان را به منصه ظهور خواهند رسانيد و نفرت و انزجار آنان را نسبت به زورگويي‌‏ها و سياست‌‏هاي جنگ افروزانه استكبار جهاني و استعمار نوين به سركردگي آمريكا و انگليس نشان خواهد داد.

Copyright: gooya.com 2016