شنبه 14 آبان 1384

بادامچيان: اختلاف نظر داريم اما كاري نمي‌‏كنيم كه دوم خردادي‌‏ها دلخوش شوند، ايلنا

اصلاح‌‏طلبان مي‌‏توانند روي جبهه دموكراسي‌‏خواهي مانور داده و خود را سرگرم كنند

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي گفت: اصلاح‌‏طلبان ديگر نمي‌‏توانند دنبال جبهه دوم خرداد باشند و دوباره آن را احيا كنند اما جبهه دموكراسي‌‏خواهي ماهيت جديدي است كه هنوز كسي از محتواي آن اطلاعي ندارد و فعلا مي‌‏توانند بر روي آن مانور داده و خود را سرگرم كنند.

اسدالله بادامچيان در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، بار ديگر با تاكيد بر اينكه جريان اصلاحات يا دوم خرداد مرده و تاريخ مصرف شعارهاي آنها نيز سپري شده است، گفت: اصلاح‌‏طلبان امروز بايد به دنبال راهكارهاي جديد براي ورود به عرصه جامعه باشند.
وي با بيان اين مطلب كه دوم خردادي‌‏ها در جايگاهي نيستند كه بتوانند به دولت انتقاد كنند، گفت: با اينكه دولت هشت سال در دست آنها بود و از خارج هم حمايت مي‌‏شدند ولي هيچ كاري نكردند، پس آنها نمي‌‏توانند امروز از دولت و جامعه طلبكار باشند بلكه آنها بايد روش سنگ‌‏اندازي و تخريب را رها كرده و با نقد خودشان، راهكار جديدي در پيش بگيرند.
وي افزود: سابقه مشعشع دوم خردادي از تبديل 14 ميليارد واردات به 38 ميليارد واردات كاملا مشخص است بنابراين آنها حداقل نبايد در مسائل اقتصادي اظهار نظر كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي گفت: در بين اصول‌‏گرايان اختلاف نظر و سليقه وجود دارد و اين يك مساله عادي است اما اينكه اين مساله موجب تفرقه و برخورد با يكديگر شود، درست نيست و ما كاري نمي‌‏كنيم كه دوم خردادي‌‏ها دلخوش باشند.
وي افزود: هيچ‌‏گاه اختلافات اصول‌‏گرايان مانند دوم خردادي‌‏ها به حد تنازع نمي‌‏رسد زيرا محور اصلي ما ولايت فقيه است و بر اساس اين محور، تمام اختلافات ما در نهايت تبديل به وحدت مي‌‏شود.

Copyright: gooya.com 2016