سه شنبه 17 آبان 1384

احمد توكلي از احتمال پس گرفتن نامه معرفي وزير پيشنهادي نفت خبر داد، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۸/۱۷‬

احمد توكلي رييس مركز پژوهشهاي مجلس گفت: من هم شنيده‌ام كه قرار است رييس جمهوري نامه معرفي محصولي وزير پيشنهادي نفت را از مجلس پس بگيرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، توكلي در حاشيه علني مجلس در پاسخ به اين سووال كه زمزمه‌هاي پس گرفتن نامه معرفي محصولي به مجلس شنيده مي‌شود، گفت: من هم اين موضوع را شنيده‌ام.

وي افزود: رييس جمهوري اختيار اين كار را دارد و هيچ اشكال قانوني بر آن نيست.

نماينده تهران اظهار داشت: اگر نامزد وزارت خود منصرف شود يا رييس جمهور تصميمش عوض شود و يا فرد با صلاحيت تر ديگري پيدا شد رييس جمهوري ميتواند وزير ديگري را معرفي كند.

نماينده تهران در پاسخ به اين سووال كه تا چه حدي در معرفي فرشيدي براي وزارت آموزش و پرورش دست داشته است، هر گونه رايزني براي معرفي وزيران پيشنهادي با وي را رد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: در معرفي فرشيدي هيچ مشورتي با بنده نشده ولي به دليل ترجيحاتي كه آقاي فرشيدي دارد به او راي اعتماد مي‌دهم.

توكلي از فرشيدي به عنوان يك مديركل انقلابي و داراي سابقه مثبت مديريتي ياد كرد و گفت: او لياقت پستهاي معاونت و وزارت را هم دارد.

وي با اشاره به اينكه فرشيدي دوست صميمي اوست، گفت: البته تصميمات من در مجلس رفاقتي نيست و درباره معرفي وي هيچ نقش و مشورتي نداشته‌ام.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمد توكلي از احتمال پس گرفتن نامه معرفي وزير پيشنهادي نفت خبر داد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016