پنجشنبه 19 آبان 1384

احمدي نژاد در خراسان جنوبی: در دولت عدالت محور، منازعات بی حاصل و تنش های سیاسی جایی ندارد، مهر

کسانی که خود را تافته جدابافته از مردم می دانند در این دولت راه ندارند

رئیس جمهور گفت: این دولت در کنار و همراه مردم است ؛ با شادی مردم شاد و با غم و اندوه مردم غمگین می شود بنابراین کسانی که خود را تافته ای جدابافته از مردم می دانند در این دولت راه ندارند.
به گزارش خبرنگار اعزامی "مهر"، به خراسان جنوبی، محمود احمدی نژاد در ادامه سفر خود به استان خراسان جنوبی صبح امروز وارد شهرستان سرایان شد و مورد استقبال گرم مردم این منطقه قرار گرفت.

رئیس جمهور پس از پاسخ به ابراز احساسات مردم این شهر، در جمع آنان از اهالی این منطقه به عنوان مردمی با ایمان، صبور، قانع، زحمت کش و پایبند به آرمانهای بلند اسلام و انقلاب تجلیل کرد.

وی توضیح عادلانه و هماهنگ امکانات، رفاه و ثروت کشور بر اساس میزان محرومیت های هر منطقه را از سیاست های مبنایی دولت برآمده از اراده های مردم دانست و با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی به مردم گفت: مسئولان، مدیران و مقامات کشور شانی جز خدمتگزاری ندارند و خدمتگزار بودن معیار احترام و منزلت آنان نزد مردم است.

دکتر احمدی نژاد رسیدگی به مناطق محروم و حضور در کنار محرومان را اولویت کار دولت بر شمرد و به مردم "سرایان" اطمینان داد؛ هیات دولت امشب (پنج شنبه شب) در شهر بیرجند در مورد رفع مشکلات کشاورزان در زمینه کم آبی و برخوردار ساختن آنان از تسهیلات بیشتر بانکی تصمیم گیری خواهد کرد.

وی بر اهتمام ویژه دولت برای بسیج تمام امکانات کشور در جهت کار و خدمت همه جانبه به مردم تاکید کرد و افزود: در دولت عدالت محور منازعات بی حاصل و تنش های سیاسی وجود ندارد و وزیران کابینه پیوسته در اندیشه رسیدگی به کار مردم هستند.

رییس جمهور تصریح کرد: دولت مصمم است با جلوگیری از ریخت و پاش ها و دست اندازی افزون طلبان به بیت المال همه منابع کشور را در خدمت ملت قرار دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احمدی نژاد در پایان سخنانش گفت: دولت تصمیم گرفته است تا به بهره مندی جمعی خاص از تسهیلات بانکی خاتمه دهد و این امکان را برای ایجاد اشتغال، تولید و آبادانی کشور در اختیار جوانان و گروههای کارآفرین در سراسر ایران عزیز قرار دهد.

پیش از سخنان رئیس جمهور فرماندار و نماینده شهرستان سرایان در مجلس شورای اسلامی گزارشی از مشکلات عمومی منطقه و خواسته های مردم را به اطلاع رئیس جمهور رساندند.

Copyright: gooya.com 2016