دوشنبه 23 آبان 1384

احمدي‌‏نژاد در جلسه هيات وزيران: باهياهوي دنياطلبان و غوغاي مرفهين بي‌‏درد عقب نمي‌‏نشينيم، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

هيات دولت بعد از ظهر يك‌‏شنبه به رياست محمود احمدي‌‏نژاد، رييس‌‏جمهوري تشكيل جلسه داد.

به گزارش "ايلنا"، رييس‌‏جمهور در آغاز اين جلسه ضمن تشكر از مردم مومن، فهيم و انقلابي استان خراسان جنوبي، اظهار داشت: شرايط زندگي در اين منطقه سخت است ولي حضور پرشور مردم و شعارهاي سراسر شعور آنان در ابراز وفاداري به اسلام، انقلاب و آرمان‌‏هاي امام راحل و وفاداري به رهبري، نشان از ريشه‌‏هاي ژرف انقلاب اسلامي دارد و دولت در برابر چنين عظمتي، بايد خاضع باشد.
رييس‌‏جمهور افزود: دولت بايد در برابر تعهدي كه به اين مردم دارد، راسخ و پرشتاب تلاش كند.
وي افزود: امام راحل چرخه مديريت كشور را به سمت خدمت به محرومان و پا برهنگان سوق داد و اين بزرگترين افتخار دولت است كه در خدمت چنين مردمي است.
رييس‌‏جمهور تاكيد كرد: هياهوي دنياطلبان و غوغاي مرفهين بي‌‏درد، دولت را از مسير خود منحرف نخواهد كرد و ما در برابر چنين هياهويي عقب نمي‌‏نشنيم و خدا را شكر مي‌‏كنيم كه دولت را با متن مردم گره زده است.
احمدي‌‏نژاد از وزيران خواست كه نظام اداري را متحول كنند تا بتواند تصميمات دولت را محقق و اجرا نمايد.
وي افزود: نظام اداري بايد منسجم، هماهنگ، دقيق و پرشتاب كار كند و كار هيچ دستگاهي اخلال در امور دستگاه ديگر ايجاد نكند.
همچنين در اين جلسه رييس‌‏جمهور با تبريك و آرزوي موفقيت براي وزراي آموزش و پرورش، تعاون و رفاه از خدمات ارزنده آقايان دكتر فاني، سرپرست آموزش و پرورش و مهندس مددي، سرپرست وزارت رفاه تقدير و ابراز اميدواري كرد كه همچنان با اين توان در خدمت انقلاب و كشور باشند.
رييس‌‏جمهور همچنين از آقاي محصولي نيز به جهت اينكه با آبروي خويش به ميدان خدمت آمده و از دنياي خود به خاطر خدمت به مردم گذشت نمود، عميقا سپاسگذاري كرد و افزود: اين اقدام با هر نتيجه‌‏اي پيروزي است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هيات وزيران همچنين در اين جلسه تصويب كرد كه مبلغ 200 ميليارد ريال از منابع بيمه مركزي به منظور افزايش ايمني جاده‌‏ها و كاهش حوادث جاده‌‏اي و نيز كاهش هزينه‌‏هاي بيمه براي پرداخت ديه و خسارت‌‏هاي جانبي ناشي از اين حوادث، اختصاص يابد تا صرف تجهيز امكانات ايمني مصوب شود.
همچنين در اين جلسه مبلغ15 ميليارد ريال براي بازسازي واحدهاي مسكوني و تجاري و واحدهاي دامي و بخش كشاورزي خسارت ديده استان لرستان از حوادث غير مترقبه در شهرستان‌‏هاي پل دختر، بروجرد، خرم آباد و درود اختصاص يافت.
اختصاص سه ميليارد ريال جهت تكميل كانال آبرساني اراضي كشاورزي منطقه جرقويه اصفهان و نيز 10 ميليارد ريال براي تجهيز مركز زلزله‌‏نگاري موسسه ژئوفيزيك دانشگاه تهران و برقراري ارتباط ماهواره‌‏اي اين مركز با ايستگاه‌‏هاي لرزه‌‏نگاري كشور از ديگر مصوبات جلسه يكشنبه هيات وزيران بود.
در اين جلسه لايحه موافقتنامه بازرگاني بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري بنگلادش نيز مطرح و به تصويب رسيد.

Copyright: gooya.com 2016