جمعه 20 آبان 1384

احمدي نژاد: زندگي همه وزرا بايد در حد متوسط يا رو به پايين باشد، ايلنا

دولت نمي‌‏خواهد وارد بازي‌‏هاي سياسي شود

تهران- خبرگزاري كار ايران

رييس‌‏جمهوري گفت: امروز ملت ما آگاهانه سرنوشت خود را با اقتدار رقم مي زند و با اتكا به خداوند در تمام زمينه‌‏ها خود تصميم گرفته و عمل مي‌‏كند.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، محمود احمدي‌‏نژاد صبح امروز با حضور در شهر قائنات در جمع مردم اين شهر با بيان اينكه دولت نمي‌‏خواهد وارد بازي‌‏هاي سياسي شود، گفت: دولت جز رفع مشكلات به ويژه مشكلات مناطق محروم هيچ وظيفه ديگري ندارد، اين دولت متعلق به همه ايران است و امكانات آن از جمله امكانات بانكي و توليدي بايد در اختيار همه قرار بگيرد.
وي تصريح كرد: دولت تصميم گرفته است به ياري مردم به گونه‌‏اي عمل كند كه تمام ملت به ويژه مناطق محروم حضور و خدمتگذاري دولت را لمس كنند، ما در صدد آن هستيم كه كاستي و عقب‌‏ماندگي‌‏هاي گذشته را به سرعت رفع كنيم.
احمدي‌‏نژاد اظهار داشت: بسياري از اوقات تصميماتي كه گرفته شده بود، بدون توجه به واقعيت‌‏ها و نيازهاي جامعه است و اين دولت تصميم گرفته كه برنامه‌‏ريزي‌‏ها را برعهده مسوولان مناطق قرار بدهد و مسوولان بايد بدانند كه نوع تصميم‌‏گيري آنها چه تاثيري در سرنوشت مردم خواهد گذاشت.
وي، يكي از اهداف دولت را كم كردن فاصله دولت و ملت دانست و تصريح كرد: قصد داريم تا اين فاصله را برداريم و به طور مستقيم و بدون واسطه در كنار مردم تصميم‌‏گيري كنيم.
رييس‌‏جمهوري ادامه داد: دولت و فرزندان شما در دولت، در تمام عرصه‌‏ها در ميان مردم و پشتيبان مردم براي توليد و پيشرفت خواهد بود و اين دولت هيچ شأني جز خدمت‌‏گذاري و نوكري مردم نمي‌‏شناسد.
احمدي‌‏نژاد افزود: تك تك وزرا بايد در متن و كنار مردم باشند و زندگي آنها در حد متوسط يا رو به پايين باشد.
وي با بيان اينكه دولت از كشاورزان تمام كشور به ويژه خراسان جنوبي و قائنات به طور كامل حمايت مي‌‏كند، اظهار داشت: با بهره‌‏گيري از انديشه، فكر و همراهي مردم دولت اجازه نخواهد داد كشاورزان -به ويژه كشت زعفران كه بسيار ارزشمند است- در معرض آسيب قرار بگيرد و تلاش مي‌‏كنيم به درستي اين طلاي سرخ به بالاترين ارزش قيمتي برسد.
احمدي‌‏نژاد افزود: شما بايد تشكل‌‏هاي سالم و اميني برپا كنيد و دولت با حمايت‌‏هاي ريالي و ارزي پشتيبان شماست، تا بازار انحصاري زعفران در دنيا به دست مردم خراسان رقم بخورد.
رييس جمهوري اظهار داشت: دولت كه علم و فناوري را در اختيار دارد، بايد آن را براي بهبود وضعيت شما قرار بدهند، حمايت از توليد زعفران كه يك كار هنري و اعتباريست، ضروري است.
احمدي‌‏نژاد در ادامه با اشاره به شعار دولت يعني عدالت‌‏گستري، آن را يكي از محوري‌‏ترين شعارهاي خود عنوان كرد و اظهار داشت: حضور من در جمع شما نماد فكري اين شعار در تمام آحاد جامعه است، توجه به توليدكنندگان مناطق محروم و مردمي كه چراغ توليد و پيشرفت را روشن نگه مي‌‏دارند، ضروري است.
وي با اشاره به جلسه شب گذشته هيات دولت در شهرستان بيرجند، گفت: يكي از تصميماتي كه در جلسه هيات دولت گرفته شد، آن بود كه براي هفت هزار مسكن روستايي وام تسهيلاتي اعطاء خواهد شد، امكانات دولت بايد عادلانه ميان تمام كشور تقسيم شود و تمام وام‌‏هاي تسهيلاتي عادلانه در اختيار تمام مردم قرار بگيرد.
احمدي‌‏نژاد افزود: در جلسه هيات دولت در استان خراسان جنوبي مقرر شد 130 ميليارد تومان وام بانكي در اختيار مديريت استان قرار بگيرد و سهم هر شهرستان مشخص شود تا تمام اعتبارات بانكي در اختيار مردم قرار بگيرد.
وي خاطرنشان كرد: امروز ملت ايران يك ماموريت تاريخي دارد، در سرزميني سرشار از استعداد و منابع طبيعي است، ملت آن جز بهترين ملت‌‏هاست، ماموريت ما اين است تا در اين سرزمين يك جامعه نمونه و مقتدر اسلامي برپا كنيم تا اين جامعه الگوي ملت‌‏هاي عالم و سكوي حضور و حاكميت آن عزيزي كه هر جمعه منتظر ظهور آن هستيم، باشد.
رييس‌‏جمهوري افزود: ملت ما هم توانايي تحقق اين ماموريت و هم شايستگي انجام آن را دارد، دشمناني كه عليه ملت ما فرياد مي‌‏زنند از همين ويژگي مي‌‏ترسند، اراده اين ملت و پيوستگي خدمت‌‏گذاران با متن جامعه تمام توطئه‌‏هايي را كه عليه ملت ما وجود دارد، در هم خواهدپيچيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احمدي‌‏نژاد ادامه داد: ملت بزرگ ما راه پيشرفت، تعالي و آرمان‌‏هاي الهي را شناخته‌‏اند و هيچ قدرتي نخواهد توانست كوچكترين مانعي براي آرمان‌‏هاي اين ملت ايجاد كند.
وي ادامه داد: ملت ايران با تكيه بر جوانان اين كشور قله‌‏هاي پيشرفت را فتح و عنوان امت شاهد به همه معرفي خواهد شد.
رييس‌‏جمهور در پايان سخنان خود از تاسيس دبيرخانه دائمي جشنواره ملي زعفران خبر داد و تصريح كرد: اميدوارم اين دبيرخانه براي آشنايي مردم قائنات با علم روز دنيا در خصوص كشت قائنات تلاش كند تا ذره ذره زحمات شما را به قيمت واقعي عرضه كند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد: زندگي همه وزرا بايد در حد متوسط يا رو به پايين باشد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016