پنجشنبه 26 آبان 1384

آيت‌الله مصباح يزدي: تشكيل دولت احمدی نژاد نعمتي الهي است، آفتاب

آفتاب: رييس موسسه‌ي آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) در قم، روز چهارشنبه در ديدار گروهي از فرماندهان سپاه سراسر كشور، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در حمايت از دولت دكتر احمدي نژاد، گفت: بايد از تشكيك در كارآمدي دولت كه توسط دشمنان دامن زده مي‌شود جلوگيري شود.
------------------------------------------

به گزارش سایت حوزوی رسا، آيت‌الله مصباح يزدي در اين ديدار با اشاره به روي كار آمدن دولتي اسلامي و انقلابي، اظهار داشت: در اين دوران كه نغمه‌هاي الهي و شور ديني زنده شده است و پس از سال‌هاي طولاني كه شاهد كمرنگ شدن ارزش‌ها بوديم، دولتي ارزشي تشكيل شده است؛ از اين رو بايد قدر آن را بدانيم.
وي با شاره به سخنان رهبر معظم انقلاب را در ديدار كارگزاران نظام خاطرنشان كرد: با توجه به سخنان رهبرمعظم انقلاب كه حمايت بي‌دريغي از دولت داشتند، بايد وظيفه خود بدانيم تا از تشكيك در كارآمدي دولت كه توسط دشمنان دامن زده مي‌شود جلوگيري شود.

رييس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره)، تشكيل دولت جديد را نعمتي الهي دانست و اظهار داشت: اگر شكر اين نعمت الهي كه به ما داده شده است خوب به جاي آورده شود، براساس وعده الهي خداوند اين نعمت را افزون خواهد كرد.

اين استاد حوزه علميه‌ي قم، در ادامه ايجاد شبهه در ذهن جوانان و مشغول كردن آنها به كارهاي بيهوده را از تلاش‌هاي دشمنان براي از بين بردن ايمان ارزيابي كرد و خطاب به پاسداران افزود: يكي از راه‌هاي تضعيف ايمان به وجود آوردن تشكيك در ذهن افراد است؛ از اين رو اگر شبهه‌اي ايجاد شد بايد بلافاصله در صدد رفع آن باشيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، ايمان را سرمايه و هستي ملت ايران را دانست و تاكيد كرد: ايمان، سرمايه گذشتگان ما و آينده اين كشور است. همه چيز ما به ايمان بستگي دارد، اما متاسفانه عده‌اي با سخنراني‌ها و مقالات خود به دنبال از بين بردن ايمان جوانان هستند.

آيت‌الله مصباح يزدي ادامه داد: اگر در برابر اين شبهات ايستادگي نكنيم، كار به جايي خواهد رسيد كه ديگر از ايمان در كشور خبري نخواهد بود. آن وقت است كه بهترين طعمه براي دشمنان خواهيم بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آيت‌الله مصباح يزدي: تشكيل دولت احمدی نژاد نعمتي الهي است، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016