جمعه 27 آبان 1384

صفار هرندي در ديدار مصباح يزدي: شايعه‌ي شاگردي شما اتهام شيريني است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

رييس مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) در قم عصر پنج‌شنبه در ديدار وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و مشاور وزير، با اشاره به رهنمودهاي حكيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي اظهار داشت: از كساني نباشيد كه عنوان «اسلامي» را پسوند تشريفاتي براي وزارتخانه خود قلمداد مي‌كردند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از رسا، آيت‌الله مصباح يزدي در اين ديدار با اشاره به انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري، مساعد شدن شرايط براي احياي ارزش‌هاي اسلامي را عنايت خاص خداوند به مردم ايران و علاقه‌مندان به اسلام خواند.

وي از مديران فرهنگ و ارشاد اسلامي خواست تا فرهنگ و ارشاد اسلامي را حقيقتاً معنا ببخشند و افزود: در راه تعميق فرهنگ تلاش كنيد و سعيتان بر ارشاد مردم و برحذر داشتن آنان از مشكلات فرهنگي باشد.

وي با تأكيد بر اسلامي بودن انقلاب و ارزش‌هاي اسلامي برخاسته از آن تصريح كرد: از كساني نباشيد كه عنوان «اسلامي» را پسوند تشريفاتي براي وزارتخانه خود مي‌دانستند. اسلام، عزت و شرف ماست و اگر خود را بدهكار مردم مي‌دانيم، از اين رو است كه مسلمان‌اند.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در ديدار با گروهي از دانشجويان گفت: ايشان منظور از فرهنگ را باورها و اخلاق برشمردند. بنابراين وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بايد در راه تبيين و ترويج عقايد درست و اخلاق اسلامي تلاش كند و اين كلام يك شعار نيست؛ بلكه برگرفته از يك تفكر حكيمانه است.

بر اساس اين گزارش صفار هرندي در پايان ديدار با مصباح يزدي، شايعه شاگردي اين استاد حوزه را تكذيب كرد و آن را اتهام شيريني دانست.

هم‌چنين حجت‌الاسلام رسايي، مشاور و مدير كل جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي قم با بيان اين‌كه برخي از رسانه‌ها و سايت‌ها شايعه مي‌كنند كه وي به خاطر شاگردي آيت‌الله مصباح يزدي به اين سمت منصوب شده است، خطاب به مصباح يزدي خاظرنشان كرد:

بزرگترين عيب من اين است كه شاگرد شما نبوده‌ام . جنابعالي اين جريان را رد نكرديد ولي من اين شايعه را تكذيب مي‌كنم.

مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: البته از آنجا كه مكتب شما دفاع از ولايت و اسلام است، من خود را شاگرد اين مكتب مي‌دانم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آيت‌الله مصباح يزدي نيز در پاسخ گفت: از اين دست تهمت‌ها به افراد زياد زده مي‌شود.

صفار هرندي نيز با بيان اين‌كه اين اتهام را متوجه همه دست‌اندكاران وزارتخانه مي‌كنند، گفت: البته اتهام شيريني است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي شاگردي يك دانشمند و عالم اسلامي را موحب افتخار خواند و افزود: در جامعه اسلامي و علمي كنوني، كمتر انسان جوياي علمي يافت مي‌شود كه از انديشه‌هاي شما به عنوان يك متفكر و فيلسوف بي‌خبر باشد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'صفار هرندي در ديدار مصباح يزدي: شايعه‌ي شاگردي شما اتهام شيريني است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016