جمعه 27 آبان 1384

یک منبع آگاه: آبادگران به تسطی رای نخواهند داد، بهروز شجاعي

یک منبع آگاه گفت: تسلطی وزیر پیشنهادی نفت در رای گیری که انجام خواهد شد رای نخواهد آورد .

این نماینده آبادگر مجلس هفتم که خواست نامش فاش نشود گفت : سید محسن تسلطی با استخدام گروهی 80 نفره به سرپرستی یکی از مسئولین ارشد روابط عمومی وزارت نفت آقای ط ( طاهائی) در خبرگزاری شانا مستقر شده اند و با رایزنی هایی که با برخی نمایندگان می کنند از آنها مصاحبه هایی در حمایت از تسلطی می گیرند و به صورت گسترده منتشر می کنند .

این منبع در ادامه گفت : شایعه گرین کارت را هم همین گروه ساخت تا افکار نمایندگان را از برخی حقایق مثل عدم تخصص وزیر پیشنهادی منحرف کنند و از این حربه به نفع خود استفاده کنند.

این نماینده آبادگر افزود: تسلطی از هم دانشکده ای ها و از دوستان محمد رضا باهنر است و از حمایت گسترده وی و راست سنتی مجلس هم بهره می برد و تسلطی هم به آنها قول یک معاونت مهم وزارت نفت را داده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این نماینده گفت دو سرنخ از تسلطی به دست آمده که به دنبال گردآوری مدارک برای اثبات آن هستیم و آن دو سرنخ فعالیت وی در دوران انتخابات در ستاد دکتر معین است و دیگری عضویت یکی از اقوام بسیار نزدیک وی در ساواک است .
این منبع سپس به نقش حساس کیهان در این قضیه اشاره کرد و گفت باید منتظر شروع حرکتی از سوی کیهان در اوایل هفته باشیم که این حرکت بسیار سرنوشت سازخواهد بود.

این نماینده از برگزاری یک جلسه فوق العاده با احمدی نژاد در اوایل هفته خبر داد . گفت : ما در این جلسه به دنبال آن هستیم که احمدی نژاد را ترغیب به پس گرفتن وزیر پیشنهادی اش بکنیم.

خبرنگار : بهروز شجاعی
ایمیل : behrooz2004sh@yahoo.com

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'یک منبع آگاه: آبادگران به تسطی رای نخواهند داد، بهروز شجاعي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016