جمعه 27 آبان 1384

معصومه شفيعي، همسر گنجي: براي دستگاه قضايي بسيار مضحك است كه از متهم مي خواهد به شكايت از خودش رسيدگي كند، راديو فردا

در پی انتشار مصاحبه وزیر دادگستری جمهوری اسلامی مبنی بر این که اکبر گنجي در وضعیت مطلوب به سر می برد، همسر این روزنامه نگار زندانی اقدام به انتشار نامه ای در رد این ادعا کرد. معصومه شفیعی نوشت در مراجعه اخیرش به دفتر ریاست قوه قضائیه، مطلع شده که شکایتش در مورد ضرب و شتم و شکنجه و اهانت به آقای گنجی از سوی محمود هاشمی شاهرودی به دادسرای عمومی و انقلاب تهران به ریاست سعید مرتضوی ارجاع شده است. خانم شفیعی در مصاحبه با راديو فردا می گوید: سرپرست آن قسمت و ریاست آن تیم عملیات ویژه آقای مرتضوی است، متهم هم که خود آقای مرتضوی است و آقای شاهرودی پرونده را به خود متهم ارجاع داده است؛ واقعا برای دستگاه قضایی ما بسیار مضحک و آبرو ریزی است که از متهم بخواهد به شکایت از خودش رسیدگی کند. معصومه شفیعی در پایان جوابیه خود به ادعاهای سخنگوی قوه قضائیه می گوید: همه مسئولین قضایی ایران باید بدانند هدایت قطاری را بر عهده دارند که اگر بیراهه رود، ابتدا خود آنان را نابود خواهد کرد.
نیوشا برنا
-------------------------------------------

در پی انتشار مصاحبه ای از وزیر دادگستری جمهوری اسلامی در خبرگزاریهای داخلی مبنی بر این که اکبر گنجی در وضعیت مطلوب به سر می برد، همسر این روزنامه نگار زندانی اقدام به انتشار نامه ای در رد این ادعا کرد.
نیوشا برنا (رادیو فردا): جمال کریمی راد سخنگوی قوه قضائیه و وزیر دادگستری جمهوری اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که آخرین وضعیت اکبر گنجی روزنامه نگار زندانی را جویا شده بود، گفت در مورد گنجی چیز جدیدی نیست که اعلام کنم، بویژه آن که همسر و وکیلش او را ملاقات کرده و وضعیت او را مطلوب توصیف کردند.

اما معصومه شفیعی همسر اکبر گنجی در مصاحبه با رادیو فردا در خصوص این اظهارات می گوید: صحبت آقای کریمی راد را به شدت تکذیب می کنم. در ادامه خانم شفیعی که چند روز پیش دست آخر پس از روزها تلاش موفق به ملاقات با همسر زندانی خود در اوین شد، از آخرین وضعیت او می گوید.

معصومه شفیعی: وزن آقای گنجی 50 کیلوگرم است، فشارش 7 روز 5 است، بسیار نحیف و ضعیف و لاغر است. بیجان است، بدنش یخ است، چشمای گود رفته، رنگ پریده، ایشان را با محلولهای غذایی و دارویی نگهداری می کنند، در انفرادی است و همه ملاقاتها قطع است. بچه های ایشان یک چیزی حدود بیش از 80 روز است که پدرشان را ندیدند. محل نگهداریشان هم یک محل خیلی سردی است و پنجره های بزرگ دارد. سرویس بهداشتی آنجا هم در داخل حیاط است که خیلی سرد است و آقای گنجی هم با آن وضعیتش دچار مشکل می شود. من نمی دانم، اگر این وضعیت به نظر آقای کریمی راد مطلوب است، باید واقعا به خدا پناه ببریم از وضعیت نامطلوب.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ن . ب: معصومه شفیعی در پاسخ به ادعای آقای کریمی راد، اقدام به انتشار نامه ای کرد که در ابتدای آن شکایت از آقای کریمی راد به جرم نشر اکاذیب را برای خود محفوظ دانسته. در ادامه این نامه همسر اکبر گنجی می گوید که در مراجعه اخیر خود به دفتر ریاست قوه قضائیه، مطلع شده که شکایتش در مورد ضرب و شتم و شکنجه و اهانت به آقای گنجی که توسط تیم عملیاتی ویژه دادستانی صورت گرفته، از سوی آقای هاشمی شاهرودی به دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارجاع شده است.

معصومه شفیعی: سرپرست آن قسمت آقای مرتضوی هست. ریاست آن تیم عملیات ویژه دست آقای مرتضوی بوده. متهم هم که خود آقای مرتضوی است و آقای شاهرودی پرونده را به خود متهم ارجاع داده است. یعنی این که واقعا برای دستگاه قضایی ما بسیار مضحک و آبرو ریزی است که از متهم بخواهد به شکایت از خودش رسیدگی کند.

ن . ب: معصومه شفیعی در پایان جوابیه خود به ادعاهای سخنگوی قوه قضائیه در مورد وضعیت اکبر گنجی می گوید: همه مسئولین قضایی ایران باید بدانند هدایت قطاری را بر عهده دارند که اگر بیراهه رود، ابتدا خود آنان را نابود خواهد کرد.

Copyright: gooya.com 2016