یکشنبه 29 آبان 1384

تجمع امروز کارگران، معلمان حق التدريس و دانشجويان داروسازی در مقابل مجلس، مهر

تجمع کارگران معترض به قرارداد موقت کار در مقابل مجلس

بیش از 300 نفر از کارگران قراردادی کارخانه های مختلف، پیش از ظهر امروز با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی خواهان لغو قرارداد موقت کار هستند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی "مهر"، برخی از این کارگران کاورهای سفید رنگی به تن دارند که روی آنان نوشته شده است ؛ ما خواهان لغو قرارداد موقت کار هستیم.

این کارگران با سردادن شعارهایی خواهان حضور نمایندگان مجلس مرتبط با امور کارگران در جمع خود برای استماع مسائل و مشکلات کارگران هستند.

نیروهای انتظامی نیز اوضاع را تحت کنترل دارند.
------------------------

تجمع دانشجویان داروسازی در مقابل مجلس

علاوه بر معلمان حق التدریس، صبح امروز تعدادی از دانشجویان رشته داروسازی دانشگاه اصفهان نیز در اعتراض به مصوبه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی"مهر"، نماینده این دانشجویان به خبرنگار ما گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس سه شنبه گذشته تبصره طرح اصلاح قانون سال 1334 موسسات پزشکی و داروسازی را حذف کرد.
چندی پیش ، پس از تجمع برخی دانشجویان رشته دارو سازی مقابل مجلس،اعضای کمیسیون بهداشت و درمان، در بین دانشجویان حضور یافتند و با هماهنگی دانشجویان ، تبصره ای به این قانون اضافه شد،مبنی بر اینکه در صورت فوت داروساز، داروخانه به داروساز دیگر واگذار می شود،اما کمیسیون بهداشت و درمان سه شنبه این تبصره را حذف کرد.

خواست این تجمع کنندگان از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ابقای تبصره مذکور است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دانشجویان تجمع کننده اظهار داشتند که تا لحظاتی دیگر دانشجویان دانشگاههای تهران و شیراز به جمع آنها می پیوندند .
-----------------------------

جمعی از معلمان حق التدریس استان فارس در مقابل مجلس تجمع کردند

تعدادی از معلمان حق التدریس استان فارس صبح امروز در اعتراض به عدم استخدام خود در سال تحصیلی جدید در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی "مهر" ، معلمان حق التدریس با سردادن شعارهایی از جمله " مجلسی ها، مجلسی ها میزهاتون رهاکنید ، فکری به حال ما کنید، " این بار بار آخره ، جز مجوز راه نداره" ،" شعار انتخابات ، دروغ دروغ ، خواستار حضور نمایندگان مجلس در جمع خود، برای حل مشکل استخدامشان شدند.

نیروی انتظامی هم برای کنترل اوضاع در مقابل مجلس حضور دارد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تجمع امروز کارگران، معلمان حق التدريس و دانشجويان داروسازی در مقابل مجلس، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016