یکشنبه 29 آبان 1384

وزیر پیشنهادی نفت: گرين كارت ندارم، دخترم تابعیت شوهرش را دارد، بیشتر از ۱۰ روز خارج از کشور نبوده ام، انتخاب

خبرگزاري انتخاب : وزیر پیشنهادی نفت داشتن گرین کارت و تابعیت مضاعف را کذب محض خواند و گفت: این اخبار کذب است و من جمعا بیش از 10 روز خارج از کشور نبوده ام.
------------------------------

خبرگزاري انتخاب : وزیر پیشنهادی نفت داشتن گرین کارت و تابعیت مضاعف را کذب محض خواند و گفت: این اخبار کذب است و من جمعا بیش از 10 روز خارج از کشور نبوده ام.

تسلطی که در جمع خبرنگاران در مجلس سخن می گفت: در پاسخ به این سوال که کمیسیون اصل نود این موضوع را پیگیری می کند یا خیر، اظهار داشت: نه تنها کمیسیون اصل نود، بلکه وزارتخانه های ذیربط هم این مسئله را پیگیری کرده اند.

وی تاکید کرد: بنده یک روز هم در خارج از کشور زندگی نکرده ام و آنچه هم در این زمینه بوده انجام یک ماموریت چند روزه بوده است.

وی همچنین در مورد تابعیت انگلیسی دخترش گفت: زن تابعیت شوهرش را دارد. وی برای ادامه تحصیل به همراه شوهر خود به خارج از کشور رفته که تابع شد، درسشان که تمام شود به ایران بر می گردد.

گزینه پیشنهادی احمدی نژاد برای تصدی وزارت نفت در مورد عضویت در ستاد انتخاباتی معین هم گفت: بنده در هیچ ستاد انتخاباتی نبوده ام، همه این مسائل فضاسازی است تا وزارت نفت با مشکل مواجه شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برای هر سه وزیر پیشنهادی نفت، موجی از اطلاعات شخصی به راه افتاد، آیا این کار مافیای نفتی است، خاطر نشان کرد: این کارها قطعا از جانب دولت نیست. این مواردی هم که در مورد من گفته شده، قابل اثبات نیست و هیچ مدرک و سندی وجود ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تسلطی افزود: با حضور در فراکسیون اکثریت در حد توان از خود دفاع و برنامه هایم را تشریح می کنم تا بتوانم رای اکثریت را جمع کنم.

تسلطی در پاسخ به سوالی در خصوص اجرای بخشی از برنامه هایش که آیا توانایی انجام آنها را دارد یا خیر گفت: کسانی که باید تشخیص دهند که می توانم این برنامه ها را اجرا نمایم به این تشخیص رسیده اند و انشاء الله با حمایت مجلس شورای اسلامی و با اتکاء به خداوند وعده های خود را محقق خواهم کرد.

Copyright: gooya.com 2016