یکشنبه 6 آذر 1384

مديركل زندان‌هاي استان فارس عزل شد، فارس

خبرگزاري فارس: سخنگوي قوه قضائيه اعلام كرد، با حكم دادگاه رسيدگي به تخلفات اداري سازمان زندانهاي كشور، مديركل سازمان زندان هاي استان فارس از سمت خود عزل شد.


جمال كريمي راد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري فارس با اعلام اين خبر افزود: در پي حادثه اخير زندان عادل آباد شيراز كه منجر به قتل يكي از متهمين شده بود، هياتي از سوي رئيس كل سازمان‌هاي زندان‌ها به اين زندان اعزام و بر اساس گزارش هيات اعزامي به رئيس سازمان زندان‌ها، مدير كل سازمان زندان‌هاي استان فارس و تعدادي از مسوولان در اين رابطه مقصر شناخته شدند.
وي افزود: مدير كل سازمان زندان‌هاي استان فارس با توجه به گزارش هيات اعزامي به دادگاه تخلفات اداري معرفي و برابر راي صادره و به استناد بند «ز» ماده 9 قانون رسيدگي به تخلفات اداري به تنزل مقام به مدت دو سال محكوم شده است و طبيعتاً از مقام مدير كلي عزل مي‌شود و بقيه متهمين نيز در دادگاه تخلفات به اتهاماتشان رسيدگي خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته كريمي راد، از جمله اعضاي اين هيات، مشاور رئيس سازمان زندان‌ها و مدير كل دفتر ارزيابي عملكرد و بازرسي و پاسخگويي به شكايات سازمان و مسوول واحد بازرسي به تخلفات اداري سازمان زندان‌ها بوده اند.
سخنگوي قوه قضاييه ادامه داد: موضوع در شعبه اول هيات بدوي رسيدگي به تخلفات اداري كارمندان سازمان‌ زندان‌ها مطرح و حكم صادر شده است.
كريمي راد اظهار داشت: حكم ‌مذكور از زمان صدور ‌به مدت يكماه در ديوان عدالت اداري قابل تجديد نظر و رسيدگي به اعتراض است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مديركل زندان‌هاي استان فارس عزل شد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016