یکشنبه 6 آذر 1384

فرماندار مهاباد: مهاباد كاملا آرام است، انتخاب

خبرگزاري انتخاب : سيد معروف صمدي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با محكوم كردن تبليغات سوء رسانه‌هاي بيگانه افزود: حادثه هفته قبل مهاباد موضوع چنان قابل توجهي نبود كه رسانه‌هاي بيگانه تا اين حد روي آن غوغا به راه انداختند.
---------------------

خبرگزاري انتخاب : فرماندار مهاباد تاكيد كرد: برخلاف اظهارات رسانه‌هاي بيگانه شهر مهاباد كاملا آرام و هيچ مورد ناامني در شهر ديده نمي‌شود.

سيد معروف صمدي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با محكوم كردن تبليغات سوء رسانه‌هاي بيگانه افزود: حادثه هفته قبل مهاباد موضوع چنان قابل توجهي نبود كه رسانه‌هاي بيگانه تا اين حد روي آن غوغا به راه انداختند.

وي با اظهار تاسف از حادثه اخير كه موجب كشته شدن يكي از شهروندان شد، خواستار تعامل بيشتر نيروي انتظامي با مردم، و هوشياري مردم براي حفظ نظم و آرامش در شهر شد.

صمدي گفت: اين حادثه بر اثر درگيري فرد كشته شده با دو مامور انتظامي روي داده كه يكي از مامورين زخمي شده است.

وي افزود: مسوولان اين شهر به محض وقوع اين حادثه با اتخاذ تدابيري آرامش را به شهر برگرداندند و هم‌اكنون شهر كاملا آرام است و هيچ موردي از ناامني و ناآرامي ديده نمي‌شود.

صمدي گفت: گزارش نيروي انتظامي در ارتباط با اين حادثه حاكي از آنست كه فرد كشته شده بدون هيچ برخورد لفظي يا فيزيكي يكباره مامورين را مورد حمله قرار داده كه مامورين در مقام دفاع از خود مجبور به تيراندازي شده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فرماندار مهاباد افزود: با دستور وي سريعا فرد ضارب در اختيار دادسراي نظامي قرار گرفته و تحقيقات بيشتر در اين زمينه ادامه دارد.

صمدي تاكيد كرد: در پايان بررسي‌ها نتايج تحقيقات به اطلاع عموم خواهد رسيد.

به‌دنبال اين حادثه به مدت ‪ ۱۰‬روز است كه رسانه‌هاي خارجي و معاند نظام جمهوري اسلامي از وجود ناآرامي و تشنج در شهر مهاباد سخن مي‌گويند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرماندار مهاباد: مهاباد كاملا آرام است، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016