پنجشنبه 17 آذر 1384

قالیباف: خلبان هواپیمای سانحه دیده بسیار ماهرانه و حرفه ای عمل کرد، مهر

مشخص بود که خلبان تلاش کرده هواپیما به چهار بلوک مسکونی برخورد نکند و در لحظات آخر نیز به گونه ای هواپیما را مهار کرد که فقط به زمین برخورد کند لذا می توان گفت خلبان بسیار ماهرانه و حرفه ای عمل کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر ، دکتر محمد باقر قالیباف روز گذشته در حاشیه بازدید از منطقه 15 شهرداری تهران در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب ، حضور و ازدحام جمعیت تماشاچی در محل وقوع حادثه سقوط هواپیمای حامل خبرنگاران و حوادث مشابه را مهمترین معضل برای امداد رسانی به حادثه دیدگان عنوان کرد.

شهردار تهران یاد آور شد: از زمانی که متوجه وقوع این حادثه شدم بلافاصله با موتورسیکلت خود را به محل رساندم ، متاسفانه به دلیل هجوم شهروندان و خودروها ، ترافیک سنگینی را در محل حادثه و خیابان های اطراف شهرک توحید شاهد بودیم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با اشاره به اینکه امداد رسانی از سوی اورژانس و آتش نشانی به خوبی انجام شده است اظهار داشت: از مهمترین عوامل مخل امداد رسانی حضور بی رویه جمعیت و خودروها در اطراف محل حادثه بود البته خودروهای اورژانس و آتش نشانی با هماهنگی های انجام شده به موقع خود را به محل حادثه رسانده و موفق به کنترل حریق نجات بازماندگان شدند.

قالیباف با انتقاد از عدم همکاری برخی از شهروندان در حوادث اینچنینی اظهار داشت: حضور بی رویه مردم برای تماشای حادثه مانع از هر گونه امداد رسانی و کمک می شود لذا در این زمینه نیازمند فرهنگ سازی و ارائه آموزش های لازم هستیم .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قالیباف: خلبان هواپیمای سانحه دیده بسیار ماهرانه و حرفه ای عمل کرد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016