شنبه 10 دی 1384

رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح: پاك شدن بخشي از نوار مكالمات بين برج مراقبت با كابين خلبان شايعه است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح گفت: در بررسي پرونده سانحه سقوط هواپيماي C-130 ارتش به يك نظر اكتفا نمي‌‏كنيم بلكه از كارشناسان و تيم‌‏هاي تحقيق مختلف استفاده مي‌‏كنيم تا به يك نظر قاطع برسيم.
به گزارش خبرنگار "ايلنا"، محمدكاظم بهرامي در حاشيه مراسم تحليف كارآموزان قضايي در مورد آخرين نتايج پيگيري‌‏هاي موضوع سقوط هواپيماي C-130 ارتش در سازمان قضايي نيروهاي مسلح، گفت: در حال حاضر تحقيقات در حال انجام است و تاكيد ما نيز بر همين نظرات كارشناسي است كه از سوي تيم‌‏هاي كارشناسي ارايه مي‌‏شود.
وي افزود: آنچه وجهه همت ماست، اين است كه همه ابعاد سقوط هواپيما بايد مشخص است و پس از وصول همه نظرات كارشناسي است كه قاضي مبادرت به اظهار نظر خواهد كرد.
بهرامي در خصوص برخي مسائل مطرح شده در مورد موضوع سقوط هواپيماي C-130 ارتش از جمله پاك شدن بخشي از نوار مكالمات بين برج مراقبت با كابين خلبان، گفت: اينها شايعاتي است كه مطرح مي‌‏شود و الا در وهله اول به ذهن مي‌‏آيد كه صحت نداشته باشد البته اين موضوع و ساير شبهات مطرح شده، قابل بررسي است تا صحت و سقم آن مشخص شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح در پاسخ به اين سوال كه آيا تمام استعلامات اين سازمان از نهادهاي ذيربط در موضوع سقوط هواپيماي C-130 ارتش به شعبه رسيدگي‌‏كننده واصل شده است، گفت: مسائل فني به خصوص در رابطه با سقوط هواپيما طول مي‌‏كشد و ممكن است استعلاماتي انجام شده باشد اما به دليل تكميل نشدن تحقيقات، آن را به شعبه رسيدگي كننده واصل نكرده باشند، تلاش همه بر اين است كه در فرصت مناسب و با دقت اين كار انجام شود.
رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح نحوه همكاري‌‏ها با اين سازمان را براي روشن شدن حقايق سقوط هواپيماي C-130 ارتش مطلوب ارزيابي كرد.

Copyright: gooya.com 2016