یکشنبه 25 دی 1384

گزارش کمیته دفاعی مجلس از سقوط سي۱۳۰هفته آینده منتشر می شود، مهر

مخبر کمیسیون امنیت ملی در خصوص زمان اعلام نظر کمیته دفاعی مجلس در خصوص سقوط هواپیمای سی 130 گفت : گزارش این کمیته اواخر هفته آینده منتشر می شود.
کاظم جلالی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی "مهر" با اشاره به جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت : در این جلسه ، لایحه الحاق یک ماده به قانون استخدامی سپاه پاسداران به تصویب رسید و همچنین مجید حاج بابایی و رشید جلالی جعفری به عنوان اعضای کمیسیون امنیت ملی در کمیسیون تلفیق انتخاب شدند.

مخبر کمیسیون امنیت ملی از ارائه گزارش کمیته دفاعی این کمیسیون در جلسه امروز خبر داد و افزود : گزارش امروز در زمینه فعالیت های کمیته دفاعی در خصوص حادثه سقوط هواپیمای سی 130 بوده است که در جلسه هفته آینده با حضور کارشناسان شرکت هواپیمایی کشوری و کارشناسان بخش نظامی و کمیته دفاعی مجلس نیز این موضوع پیگیری خواهد شد.

وی اظهار داشت : تا پایان هفته آینده گزارش این کمیته جمع بندی شده و از طرف کمیسیون امنیت ملی به اطلاع افکار عمومی و رسانه ها خواهد رسید.

جلالی در خصوص علت عدم حضور لاریجانی در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی گفت : با توجه به تراکم موضوعات کاری این کمیسیون و نیز جلسه ای که برای دبیر شورای عالی امنیت ملی پیش آمد ، مقرر شد که ایشان در جلسه آینده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شرکت نماید.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مخبر کمیسیون امنیت ملی علت حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی را اینطور عنوان کرد : قرار است که لاریجانی گزارشی از آخرین تحولات هسته ای کشور را ارائه کند .

جلالی تاکید کرد : در داخل کشور بر روی اصل موضوع در اختیار داشتن انرژی هسته ای یک اجماع وجود دارد و کسی تردید ندارد که باید از حقوق هسته ای به صراحت و دقت دفاع کنیم.

وی افزود : البته بر روی روشها ، نقدهایی وجود دارد و اعضای کمیسیون نیز بر روی روشها ، نقد و نظرهایی دارند که در نشست با دکتر لاریجانی که مسئول مستقیم پرونده هسته ای کشور است ، مطرح خواهد شد.

مخبر کمیسیون امنیت ملی در پایان ، زمان این نشست را سه شنبه هفته جاری و یا یک شنبه هفته آینده عنوان کرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش کمیته دفاعی مجلس از سقوط سي۱۳۰هفته آینده منتشر می شود، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016