جمعه 7 بهمن 1384

پیام ها هشدار دهنده برای دمشق و تهران، پس از سفر احمدي نژاد به دمشق، آفتاب

آفتاب ـ به اعتقاد ناظران سیاسی پیام های هشدار دهنده مختلفی پس از سفر هفته گذشته محمود احمدی نژاد به پایتخت سوریه برای دمشق وتهران ارسال شده است که سایت ایلاف در خبری به تفسیر این هشدارها پرداخت.


به اعتقاد این سایت اولین پیام هشدار از سوی شورای امنیت مطرح شد ودر آن بشدت از سیاست های سوریه در لبنان انتقاد شده وسوریه به قاچاق سلاح واشاعه نا امنی در لبنان متهم کرد.

دومین پیام هشدار دهنده به اعتقاد ناظران امور انفجاری بود که در نزدیکی سفارت ایران در بغداد رخ داد وبعنوان پیامی واضح به ایران بود که توان انفجار اوضاع تنها دراختیار شیعیان عراق نیست ونباید با آتش بازی کرد چون این شمشیر دو لبه است.

پیام هشدار دهنده سوم هم از اهواز ارسال شد ودقیقا در مناطقی روی داد که احمدی نژاد قصد دیدار از آنها را داشت تا مهمترین تهدید برای راس هرم سیاست تهران تلقی گردد ، گرچه این نتیجه گیری خیلی زودهنگام است اما راه حل منطقی دیگری برای ن یافت نمی شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

چهارمین پیام هشدار دهنده هم از زبان شخص جورج بوش خارج شد او از دمشق خواست تا از سرکوب آزادی ها دست بردارد.

این پیام ها نشان می دهد که واشینگتن کار تعامل با داخل سوریه وایران را آغاز کرده است.

به اعتقاد همین ناظران راهبردهای سوریه وایران برای مقابله با این فشارا کاملا واضح است به هر شکل این دو کشور قادر به تاثیر گذاری در فلسطین و لبنان بوده ومی توانند جنگ سرنوشت سازی را در عراق انجام دهند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پیام ها هشدار دهنده برای دمشق و تهران، پس از سفر احمدي نژاد به دمشق، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016