پنجشنبه 13 بهمن 1384

احمدي نژاد: شیرهای بی یال و کوپال غربی هیچ غلطی نمی توانند بکنند، مهر

محمود احمدی نژاد با مخاطب قرار دادن کشورهای غربی گفت: این چند کشور خودخواه که مثل شیرهای پیری که یال و پشمشان ریخته و فقط نعره می زنند، هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
به گزارش خبرنگار اعزامی "مهر" به بوشهر، احمدی نژاد رییس جمهورپیش از ظهر امروزدر ادامه دومین روز سفر در اجتماع پرشور و کم نظیر مردم بندر کنگان با اشاره به مشکلات متعدد این شهرستان از جمله بیکاری گفت: باید نیروهای کار در تشکل های تعاونی و غیر تعاونی سازماندهی شود.

وی افزود: لنج داران، قایقرانان و ماهیگیران این منطقه مشکلات فراوانی دارند که باید با راهکارهای مناسب زمینه ای را فراهم کرد که دست آنان برای کسب درآمد باز شود.

تکمیل خط آب گناوه در سال 85 از دیگر درخواست های مردم این شهر بود که احمدی نژاد گفت : از وزیر نیرو می خواهم و تاکید می کنم این پروژه را زودتر تکمیل کند تا دیگر در اینجا ظرف های آب را به ما نشان ندهند.

رییس جمهور در زمینه حل مشکل برق و گاز و آب نیز اظهار داشت : این موضوع نیز بررسی شده است. مردم می گویند قبض های یکصد و 200 هزار تومانی برق برایشان صادر می شود که این مشکل هم با ارایه تعرفه های کاهش هزینه برق در نظر گرفته شده و رفع خواهد شد.

احمدی نژاد خطاب به مردم گفت : آستین ها را بالا بزنید و برای دوره ای پرکار در جهت ساختن کشور آماده شوید.

به گزارش خبرنگار ما، تعدادی از دانشجویان در میان جمعیت تابلویی را بلند کرده بودند که بر روی آن نوشته شده بود "به فکر دانشجویان دانشگاه آزاد نیز باشید".

رئیس جمهور گفت : خبر کاهش شهریه های این دانشگاه درست است و ما آن را دنبال می کنیم تا این کاهش درهمین بهمن ماه اعمال شود.

وی بر لزوم برقراری اسکله و گمرکات در شهرهایی که بندر دارند، تاکید کرد تا مبادله تجاری نیز در همان شهرها انجام شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احمدی نژاد با اشاره به مسائل بین المللی گفت: چند کشور قلدر یکجا نشسته اند و تصور می کنند می توانند برای همه کشورها تعیین تکلیف کنند، اما مطمئن باشید روسای این کشورها هیچ محبوبیتی در بین ملتها ندارند و همین رئیس شیطان بزرگ در هر کشوری پا بگذارد مردم همان گونه از او استقبال می کنند که مردم و جوانان کنگان اکنون با مشتهای گره کرده فریاد زدند، مرگ بر آمریکا.

وی افزود: انرژی هسته ای مخصوص به یک گروه، یک جناح یا یک فرد نیست چون همه ملت ایران یکپارچه فریاد می زنند. انرژی هسته ای حق مسلم ماست.

رئیس جمهور در پایان با مخاطب قرار دادن کشورهای غربی اظهار داشت: این چند کشور خودخواه که مثل شیرهای پیری که یال و پشمشان ریخته و فقط نعره می زنند، هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد: شیرهای بی یال و کوپال غربی هیچ غلطی نمی توانند بکنند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016