جمعه 28 بهمن 1384

اعتراض دفتر سياسي جبهه‌ مشاركت به مداخله دولت در امور خانه احزاب و اتاق بازرگاني، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

دفتر سياسي جبهه‌ مشاركت ايران اسلامي با ابراز نگراني از مداخلات و اعمال فشار بر نهاد‌هاي مدني و سازمان‌هاي غيردولتي به ويژه خانه احزاب و اتاق بازرگاني، ‌نسبت به تحولات اخير در اين دو نهاد اعتراض و مقرر كرد در اطلاعيه‌هاي جداگانه موضع حزب را در اين زمينه اعلام كند.

سعيد شريعتي، رييس كميته اطلاع‌رساني جبهه مشاركت ايران اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اشاره به جلسه‌ چهارشنبه شب دفتر سياسي جبهه مشاركت ايران اسلامي، گفت: در اين جلسه اعضاي دفتر سياسي با مرور اخبار داخلي و خارجي، به بررسي وضعيت سياسي كشور پرداختند.
وي گفت: در اين جلسه اعضاي دفتر سياسي با بررسي اخبار و اطلاعات مربوط به درگيري‌ها و تنش‌هاي هفته گذشته در شهر قم با پرابهام‌ خواندن اين مساله، ضمن اعتراض به اين نوع برخورد‌ها، حقوق قانوني گروه‌هاي فكري و عقيدتي مختلف از جمله دراويش نعمت اللهي گنابادي را يادآوري كردند و خواستار آن شدند كه مسوولان امر با اتخاذ تدابير لازم، اجاره ندهند اتفاقاتي از اين دست به اتهامي در رابطه با نقض حقوق بشر تبديل شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شريعتي افزود: اعضاي دفتر سياسي جبهه مشاركت تاكيد كردند كه گروه‌هاي فكري و عقيدتي مختلف بر اساس قانون اساسي و بيانيه‌ حقوق بشر كه جمهوري اسلامي پايبندي خود را به آن اعلام داشته است، از آزادي داشتن عقيده و نيز حق برگزاري تجمعات عقيدتي و فكري برخوردار هستند.

Copyright: gooya.com 2016