سه شنبه 9 اسفند 1384

اعتراض انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي سهند تبريز به حكم كميته انضباطي، تبريزنيوز

پيمان پاك مهر . روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel:00989144157400

تبريز نيوز:سرويس سياسي:مجمع عمومي "انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي سهند تبريز"،با انتشار قطعنامه اي به صدور حكم كميته انضباطي براي يك عضو اين تشكل اعتراض كرد.

متن كامل اين اطلاعيه در زير آمده است:

"کميته انضباطي دانشگاه صنعتي سهند "سيدحسين ميرکريمي"، را بخاطر نوشتن يک مقاله و نصب آن بر روي برد دانشگاه به يک ترم محروميت از تحصيل محکوم نموده است.

به زعم اعضاي کميته انضباطي، اين مقاله شامل توهين به دانشگاه است. براي کسي که اولين بار اين خبر را مي شنود اين پرسش مطرح است که مگر چه مطالبي در مقاله مذکور مطرح شده که شايسته چنين حکم سنگيني است؟ خوشبختانه آن مقاله در دسترس است و با مراجعه به آن مي توان صحت يا سقم ادعاي کميته انضباطي را تشخيص داد.

جالب اينجاست که مسائلي را که اين عضو انجمن اسلامي دانشجويان در مقاله خود ذکر کرده، عينا همان مسائلي است که از سوي بسياري از دانشجويان نيز مطرح شده است. اما چون ايشان در اين مورد پيشقدم بوده و با نام خود به نگارش مقاله پرداخته، گويا بايد به نمايندگي از سوي اکثريت دانشجويان دانشگاه سهند محاکمه شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آري آن مقاله جز انتقاد از برخي از سياست هاي دانشگاه همچون خودداري از واگذاري خوابگاه به دختران و بستن درب آشپزخانه ها در ماه رمضان و... چيزي ديگري نبوده.

مجمع عمومي انجمن اسلامي دانشجويان اين حکم را قويا محکوم مي نمايد. با اين وجود هنوز حکم تجديد نظر صادر نشده و مجمع عمومي از کميته انضباطي دانشگاه خواستار تجديد نظر در حکم صادر شده مي باشد."

Copyright: gooya.com 2016