پنجشنبه 11 اسفند 1384

كامران، عضو كميسيون امنيت ملي مجلس: كساني كه از مذاكره با آمريكا سخن مي‌گويند، استعفاي خود را تقديم ملت كنند، نثر ما

درست است كه مردم از خرابكاري‌هاي ما رنج مي‌برد و بابت بي‌عرضگي‌ها معترضند، ولي حاضرند بابت عزت و كرامت خود خون بدهند و بر دهان آمريكا بزنند


عضو كميسيون امنيت ملي مجلس از كساني كه دم از مذاكره با آمريكا مي‌زنند و مخصوصاً از كساني كه در ساختار سياسي كشور هستند واين مطالب را بيان مي‌كنند، خواست تا استعفاي خود را تقديم ملت سلحشور ايران كنند.
حسن كامران در خصوص اظهارات برخي از مقامات سياست خارجي مبني بر مذاكره با آمريكا گفت: اگر مطرح كنندگان اين حرف‌ها دست پرورده‌هاي آلبرايت (وزير خارجه اسبق آمريكا) هستند، بهتر است بروند پهلوي استادشان و در همان فضا زندگي كنند.
وي با بيان اين كه ملت ايران در جنگ تحميلي و تسخير لانه جاسوسي آمريكا را بي اعتبار كرد، افزود: امام (ره) فرمودند رابطه ما با آمريكا رابطه گرگ و ميش است. مقام معظم رهبري هم فرمودند ما با آمريكا در قهريم.
وي ادامه داد: ملت ما در 22 بهمن مشت محكمي بر دهان آمريكا زدند و كساني كه مذاكره با اين كشور را مطرح مي‌كنند، خودباختگاني هستند كه هنوز مردم را درك نكرده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اين كه آمريكا هميشه ملت ما را تحقير كرده است، گفت: درست است كه مردم از خرابكاري‌هاي ما رنج مي‌برد و بابت بي‌عرضگي‌ها معترضند، ولي حاضرند بابت عزت و كرامت خود خون بدهند و بر دهان آمريكا بزنند.

Copyright: gooya.com 2016