چهارشنبه 17 اسفند 1384

احمدي نژاد در لرستان: ما مي‌‏توانيم ظرف چند سال همه كشور را آباد كنيم، ايلنا

- امروز سازمانهاي بين‌‏المللي بايد اعتماد ملت ايران را جلب كنند
- برخي قدرتها بيدار شوند كه دوران ارباب-رعيتي به پايان رسيده است


تهران- خبرگزاري كار ايران

رييس جمهوري گفت: امروز مسير استفاده از فناوري صلح‌‏آميز هسته‌‏اي ايران بسيار روشن است، ما آن را توسط دانش, فكر و همت جوانانمان بدست آورديم و در راه استفاده كامل از آن در حال حركتيم.

به گزارش خبرنگار" ايلنا" محمود احمدي‌‏نژاد صبح امروز در ادامه سفر به استان لرستان در جمع مردم اليگودرز، با تاكيد بر اين كه ملت ايران ملتي عدالت طلب, مومن, خداآگاه و دلسوز و غمخوار ساير ملتها و خواهان امنيت براي تمام ملتها است، گفت: بعضي قدرتها عادت كرده‌‏اند كه فكر كنند آنان ارباب و مابقي ملت‌‏ها رعيتند. من به آنها مي‌‏گويم بيدار شوند كه دوران ارباب و رعيتي به پايان رسيده است.
وي گفت: آنان اگر تصور مي‌‏كنند كه با جوسازي و شانتاژ و فعاليت‌‏هاي سياسي و دورهم جمع شدن مي‌‏توانند مانع پيشرفت ايران بشوند، بدانند ملت ايران راه روشن خود را با آگاهي انتخاب كرده و با قدرت به مسير خود ادامه نيز خواهد داد.
رييس جمهوري تصريح كرد: امروز سازمانهاي بين‌‏المللي بايد اعتماد ملت ايران را جلب كنند، ملت ما و ملل آزاده به اين سازمانها مطلقا هيچ اعتمادي ندارند.
احمدي نژاد خاطر نشان كرد: آنان بايد با رفتار خود اثبات كنند كه قانونمدارند والا تصوري كه ملتها از اين ارگانهاي بين المللي دارند، اين است كه آنان دست ساخته‌‏اي براي تامين منافع قدرتها هستند.
وي با تاكيد بر ادامه روند گفت‌‏وگو اظهار داشت: تا جايي كه با ملت ما با زبان قانون, عدالت و احترام صحبت كنند، ملت ما نيز با آنان گفت و گو خواهد كرد. به محض آنكه از مسير خارج شوند، ملت ما به اين مسير ادامه نخواهد داد و هيچ توجهي به تبليغات آنها نخواهد كرد.
احمدي‌‏نژاد با تاكيد بر اين كه دولت قصد دارد نابساماني‌‏ها و عقب ماندگي‌‏ها را از چهره مردم اين سرزمين بزدايد، تصريح كرد: دولت مي خواهد همه اصول خود را براي ساختن ايران عزيز به كار گيرد، نبايد اجازه داد عده‌‏اي با برخي ارتباطات ناصحيح قله‌‏هاي ثروت را براي خود برافرازند و در كنار آن جوانان براي به دست آوردن شغلي شرافتمندانه سالها در انتظار بمانند و از پيگيري و تلاش مايوس شوند.
وي با بيان اين كه ملت عزيز ما بايد براساس عدالت, معنويت و خداپرستي به تلاش بپردازد، تصريح كرد: ملت بايد وارد عرصه سازندگي شود و اگر در پيشرفت كشور نقص داريم، به اين دليل است كه راهها براي ورود مردم به عرصه‌‏ها مسدود است اما دولت اراده كرده كه موانع را بردارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احمدي‌‏نژاد خاطرنشان كرد: همه مسوولان و ادارات و سازمانها موظفند حامي و پشتيبان مردم باشند. دولت امروز در تلاش است بانكها را در خدمت متن مردم قرار دهد، اگر عده‌‏اي جوان تحصيلكرده و علاقمند دورهم جمع شوند تا بخشي از صنعت يا كارهاي كشور را به راه بيندازند، با در بسته مواجه نشوند.
احمدي نژاد تصريح كرد: ما مي‌‏خواهيم به سرعت همه ظرفيت‌‏هاي كشور را فعال كنيم، نبايد حتي يك فرصت در كشور غيرفعال بماند. ما مي‌‏توانيم ظرف چند سال همه كشور را آباد كرده و فرصت كافي براي رشد و شكوفايي استعداد جوانانمان ايجاد كنيم. ما حق نداريم استعداد هاي جوانانمان را هدر دهيم.
وي ادامه داد: ما از همه فرصت‌‏ها و ثانيه‌‏ها و استعدادها بايد به طور كامل استفاده كنيم و در بودجه جهت‌‏گيري و عدالت را لحاظ كرديم و همه تلاش اين است كه به آن مناطقي كه كمتر توجه شده بود، بودجه بيشتري داده شود تا دولت و ملت در كمال آرامش بتوانند ايران عزيز را بسازند.
احمدي‌‏نژاد اظهار داشت: وزارت تعاون، وزارت كار، وزارت صنايع و وزارت كشاورزي به طور مرتب كارهاي كارشناسي را پيگيري مي‌‏كنند و درصددند كه موانع را بردارند و ادارات را براي خدمت به مردم فعال كنند. مطمئن باشيد آينده مطلق به جوانان پاك و مومن است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد در لرستان: ما مي‌‏توانيم ظرف چند سال همه كشور را آباد كنيم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016