پنجشنبه 4 اسفند 1384

احمدي‌‏نژاد در شهر کرد: به سرعت در مسير برپايي عدالت كامل حركت خواهيم كرد، ايلنا

به هيچ وجه نبايد جوان بيكاري در چهارمحال بختياري وجود داشته باشد

تهران- خبرگزاري كار ايران

رئيس جمهوري گفت: عمر سلطه‌‏طلبي و چپاول ملت‌‏ها به سر آمده و كشورهاي جهان به زودي جشن استقرار عدالت را در زمين برپا خواهند كرد.

به گزارش خبرنگار " ايلنا"، محمود احمدي‌‏نژاد ، امروز در دومين روز از سفر خود به استان چهارمحال بختياري در مجتمع ورزشي انقلاب شهر كرد، تصريح كرد: عده‌‏اي از كشورها مي‌‏گويند مي‌‏خواهيم ملت ايران را در جهان منزوي كنيم اما ما به آن‌‏ها مي‌‏گوييم كسي كه در دنيا منفورترين است امروز منزوي‌‏ترين كشور جهان است كه اين امر به 3 تا 4 رييس جمهور كشورهاي سلطه‌‏طلب منتهي مي‌‏شود.
رييس جمهوري با بيان اين‌‏كه آن ها مدعي دموكراسي در جهان هستند، افزود: به اعتقاد ما شما مطلقا هيچ نمايندگي نه از ناحيه دنيا بلكه در ميان مردم خود نيز نداريد، شما نمي‌‏توانيد صحنه 22 بهمن را آن‌‏گونه كه در كشور ايران اتفاق افتاد در كشور خود به وجود بياوريد.
احمدي‌‏نژاد گفت: شما امروز منفورترين هستيد و اگر قبول نداريد امتحان آن مجاني است و مي‌‏توانيد به سمت ملت‌‏ها حركت كنيد و ببينيد كه چگونه از شما استقبال مي‌‏كنند.
رييس‌‏جمهوري مهمترين رنج بشريت را بي‌‏عدالتي و نظم دانست و گفت: ريشه همه التهابات و تهديدات امروز دنيا به چند قدرتي منتهي مي‌‏شود كه مي‌‏خواهند با سلطه بر جهان منافع خود را تامين كنند.
به اعتقاد احمدي‌‏نژاد اين قدرت‌‏ها مخالف پيشرفت كشورها، فرهنگ وتمدن، ارزش‌‏هاي ملت‌‏ها، عدالت و توحيد هستند و هر جا كه پرچم عدالت و خداپرستي برافراشته باشد با آن به دشمني مي‌‏پردازند.
وي گفت: حمايت از خاندان منفور پهلوي ، مخالفت با انقلاب اسلامي ، جنگ تحميلي، دستيابي به قله‌‏هاي علمي و فناوري و هر نوع پيشرفت علمي در كشور ما همگي حاكي از مخالفت اين قدرت ها براي تبديل شدن يك ملت عدالتخواه به الگوي جهاني است.
احمدي‌‏نژاد با اشاره به اهانت به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) و بمب‌‏گذاري حرم مطهر امام هادي (ع) تصريح كرد: همه اين اقدامات به دليل مخالفت با عدالت و خداپرستي است به نحوي كه اين كشورها با ذلت و سرافكندگي به زشت‌‏يرن اقدامات دست مي‌‏زنند تا روحيه مسلمانان آزادي‌‏خواه را تضعيف كنند.
وي خطاب به كشورهاي سلطه‌‏گر تاكيد كرد: بدانيد اين اقدامات شما را از خشم و قدرت دنياي اسلام و ملت‌‏هاي آزادي‌‏خواه نجات نخواهد داد.
رييس جمهور ادامه داد: ملت‌‏هاي دنيا تشنه عدالت و خداپرستي هستند و كشور عزيز ما ايران پرچم عدالت و خداپرستي را برافراشته و با اتكاء به خداوند و حمايت مردم تا استقرار كامل آن بر همه كره زمين تلاش خواهد كرد.
وي خطاب به دشمنان تصريح كرد: اگر گذشتگان شما از توهين به پيامبر سودي برده‌‏اند شما هم سودي مي‌‏بريد چرا كه اقدامات مذبوحانه يك مشت صهيونيست زهر خورده كه دستشان جايي بند نيست نمي‌‏تواند هيچ ضربه‌‏اي به جهان اسلام وارد كند.
رييس جمهور با اشاره به استان چهارمحال و بختياري، مردم اين استان را برطرف كننده مشكلات كشور دانست و گفت: مردمي كه در طول قرن‌‏ها و سال‌‏هاي طولاني سنبل و نهاد مقاومت و استواري و دفاع از كيان ايران هستند هيچ گاه به وجودآورنده مشكل در سرزمين ايران نبوده و نيستند.
وي ادامه داد: ملت ايران امروز يك مسووليت بزرگ دارد و بايد به يك كشور پشرفته و مقتدر اسلامي تبديل شود تا بتواند الگوي مناسبي براي همه ملت‌‏ها و آزاديخواهان جهان باشد.
رييس جمهور با بيان اين‌‏كه ايران همواره در 100 سال اخير پرچمدار آزادي در جهان بود، خاطرنشان كرد: امروز هم تلاش مي‌‏كنيم تا الگوي جامعه سعادتمند براي ملت‌‏هاي جهان باشيم.
وي گفت: خوشخبتانه با لطفي نظر الهي همه شرايط براي تحقق اين امر در اختيار ما نهاده شده است.
وي گفت: گرچه عدالت و اجراي آن يكي از سخت‌‏ترين مراحل برپايي حكومت الهي است اما به لطف الهي به سرعت در مسير برپايي عدالت كامل حركت خواهيم كرد.
وي خطاب به مردم استان چهارمحال و بختياري گفت: به لطف خداوند استان شما به لحاظ منابع مادي و انساني و ذخيره ها و پشتوانه‌‏هاي مناسبي برخوردارند نبايد به هيچ وجه جوان بيكاري در اين استان وجود داشته باشد.
وي با بيان اين‌‏كه 11 درصد از منابع آبي ايران در اين استان وجود دارد، گفت: با مذاكرات صورت گرفته قرار شد منابع آب استان براي آبياري زمين‌‏هاي كشاورزي استان چهارمحال و بختياري تخصيص داده شود و من خود را مدير امور آب استان چهارمحال و بختياري مي‌‏دانم وخودم اين موضوع را پيگيري مي‌‏كنم تا هيچ زميني در اين استان بدون آب باقي نماند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: همچنين مقدمات نهايي شدن سرمايه گذاري احداث كارخانه فولاد در اين استان فراهم شده است.
رييس جمهوري تاكيد كرد: مديران هيچ شاني جز نوكري شما ندارند و من از شما و همه مردم مي‌‏خواهم تا مطالبات خود را از دستگاه‌‏هاي اجرايي بخواهند چرا كه همه اين‌‏ها متعلق به مردم ايران است و بايد در اختيار آ‌نها قرار گيرد.
وي در پايان گفت: من بايد 3 بار از مردم استان چهارمحال و بختياري تشكر كنم يك بار به خاطر حضور پرشور در انتخابات رياست جمهوري، بار دوم به دليل حضور پرشور مردم در مراسم ديروز و بار سوم هم به دليل استقبال گرم مردم در هواي سرد و زمستاني امروز است.

Copyright: gooya.com 2016