چهارشنبه 24 اسفند 1384

اعتراض مردم به مديران غيربومي در سفر رئيس‌جمهور به لرستان، بازتاب

هنگام سخنراني رئيس‌جمهور، پارچه‌نوشته‌اي در ميان جمعيت با مضمون «ما استاندار بومي مي‌خواهيم» به مدت چند دقيقه نمايان بود كه پس از آن توسط انتظامات جمع‌آوري شد. محسني كه اصالتا خراساني است، در پست‌هاي اصلي استانداري نيز به جاي انتخاب همكاراني از استان لرستان، از همشهريان خود استفاده كرده است.

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: در سفر هفته گذشته رئيس‌جمهور به استان لرستان، مردم اين استان، اعتراضات گسترده خود را از انتخاب استاندار غيربومي از سوي دولت ابراز داشتند.

بنا بر اين گزارش، در نخستين روز ورود دكتر احمدي‌نژاد به استان لرستان، هنگام سخنراني استاندار در ورزشگاه تختي خرم‌آباد، عده‌اي از مردم با سر دادن شعارهايي، به غيربومي بودن استاندار اين استان و عملكرد وي، اعتراض كردند.

همچنين به هنگام سخنراني رئيس‌جمهور، پارچه‌نوشته‌اي در ميان جمعيت استقبال‌كننده با مضمون «ما استاندار بومي مي‌خواهيم» به مدت چند دقيقه نمايان بود كه پس از آن توسط انتظامات جمع‌آوري شد.
اين اعتراض‌ها حتي در ديدار نخبگان و فرهيختگان استان با رئيس‌جمهور نيز رخ داده است.

اين گزارش مي‌افزايد: محسني ثاني، استاندار منتخب دولت، كه اصالتا خراساني است، در پست‌هاي اصلي استانداري نيز به جاي انتخاب همكاراني از استان لرستان، از همشهريان خود استفاده كرده است.

از جمله اين انتصابات، مي‌توان به مروج‌الشريعه، معاون برنامه‌ريزي استاندار، محمود يعقوبي، فرماندار بروجرد و سنگ سفيدي از مسئولان معاونت برنامه‌ريزي اشاره كرد كه خراساني هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ديگر آن‌كه باشتني، مسئول حراست استانداري لرستان نيز از تهران به اين استان منتقل شده است.
از جمله اعتراضاتي كه نسبت به عملكرد استاندار لرستان شده، واگذاري چهار مسئوليت به يك نفر است. فرد وي، در دولت خاتمي، مدير كل امور اجتماعي و انتخابات استانداري لرستان بوده و استاندار فعلي نيز، علاوه بر آن‌كه وي را ابقا نموده، سه مسئوليت جديد نيز به او واگذار كرده است كه عبارتند از: مسئول نمايندگي سازمان ملي جوانان، سرپرستي امور بانوان استانداري و سرپرستي فرمانداري اليگودرز.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعتراض مردم به مديران غيربومي در سفر رئيس‌جمهور به لرستان، بازتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016