یکشنبه 27 فروردین 1385

اسدالله بادامچيان: عده‌‏اي از اصلاح‌‏طلبان هنوز زنده‌‏اند، ايلنا

* با تشكل‌‏هاي خودي تفاهم و با ديگران تعامل داريم
* صحبت از صف‌‏بندي احزاب در اين شرايط به نفع مصالح ملي نيست


تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي گفت: حزب موتلفه اسلامي با همه تشكل‌‏هاي اصول‌‏گرا و ارزشي در دفاع از دولت احمدي‌‏نژاد تفاهم دارد و تعامل با احزاب ديگر به خصوص اصلاح‌‏طلبان را به معناي صف‌‏بندي عليه مواضع دولت نمي‌‏داند.

اسدالله بادامچيان در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با بيان اينكه با همه تشكل‌‏هاي خودي تفاهم و با تشكل‌‏هاي سياسي ديگر تعامل داريم، گفت: حزب موتلفه اسلامي هيچ‌‏گاه به دنبال سهم‌‏گيري از دولت نبوده است كه اكنون بخواهد در اين شرايط حساس با اصلاح‌‏طلبان جبهه جديدي تشكيل دهد.
وي خاطرنشان كرد: ما صف‌‏بندي‌‏هاي داخل كشور را در حد مسابقه خيرات قبول داريم نه در حد رقابت در دعواهاي سياسي و اختلافات و جناح‌‏بندي‌‏ها و بر اين اساس حزب موتلفه قصد ندارد وارد درگيري‌‏هاي سياسي شود بلكه تلاش ما در جهت هماهنگي همه احزاب و تشكل‌‏هاي در خط ولايت، نظام جمهوري اسلامي و قانون اساسي است كه در اين راستا نيز احساس برادر بزرگتري نمي‌‏كنيم.
بادامچيان اظهار داشت: جايي كه اروپا و آمريكا دور هم جمع مي‌‏شوند تا عليه منافع ملي با تفاهم كنند چرا ما نبايد در داخل كشور با هم‌‏وطنان خود با سليقه‌‏هاي مختلف سياسي تفاهم نكنيم؟ ما در چنين موقعيت حساسي وحدت ملي و يكپارچگي در مقابل طرح‌‏هاي بيگانگان را يك ضرورت مي‌‏دانيم و معتقديم صحبت از صف‌‏بندي احزاب و گروه‌‏ها در اين شرايط به نفع مصالح ملي كشور نيست.
اين عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي كه بارها اعلام كرده بود جريان اصلاحات مرده و تنها با نفس مسيح زنده خواهد شد، در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا حزب موتلفه اسلامي در ديدار با جبهه مشاركت ايران اسلامي نقش مسيح را ايفا كرد، اظهار داشت: اين كه گفتم جريان اصلاح‌‏طلبي مرده است، صحيح است. وقتي خودشان مي‌‏گويند مي‌‏خواهيم پويا شويم، يعني اينكه مي‌‏خواهند زنده شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هر چند جريان اصلاحات مرده است اما عده‌‏اي از اصلاح‌‏طلبان هنوز زنده‌‏اند، مانند جريان ليبراليسم كه مرده است اما تعدادي از آنها مانند نهضت آزادي ايران كه داراي اثر نيستند، هنوز مانده‌‏اند.
بادامچيان تصريح كرد: ما براي حفظ منافع ملي ايران در مقابل تهاجمات و تهديدهاي بيگانگان با همه احزاب و تشكل‌‏هاي كشور حتي مشاركت و نهضت آزادي تعامل خواهيم كرد كه نمونه آن نامه‌‏هاي مكتوب به دبير كل مشاركت و دبير كل نهضت آزادي در دو سال پيش بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اسدالله بادامچيان: عده‌‏اي از اصلاح‌‏طلبان هنوز زنده‌‏اند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016