دوشنبه 1 اسفند 1384

احمدي نژاد در ديدار با اعضای "موتلفه": شرايط منطقه به نفع جهان اسلام به سرعت در حال تغيير و تحول است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

رييس‌‏جمهوري در ديدار با اعضاي ارشد حزب موتلفه اسلامي، اين تشكل سياسي و اعضاي شوراي مركزي آن را قرين با امام و انقلاب دانست و تصريح كرد: انقلاب اسلامي ما ريشه در عاشورا و مكتب انتظار دارد و حاكميت ولايت فقيه ما را به جريان حقيقي هستي يعني امامت متصل مي‌‏كند.

به گزارش" ايلنا" به نقل از روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي، رييس‌‏جمهوري ضمن تشريح لوازم ايجاد جامعه نمونه اسلامي، بهترين كار گروههاي سياسي را تهيه برنامه براي ايجاد چنين جامعه‌‏اي دانست.
احمدي‌‏نژاد، عمق بخشيدن به انقلاب اسلامي در داخل و خارج توسط احزابي همچون موتلفه را مورد تاكيد قرار داد و افزود: شرايط منطقه به نفع جهان اسلام بسرعت در حال تغيير و تحول است.
در اين ديدار محمدنبي حبيبي، دبيركل حزب موتلفه اسلامي تشكيل جامعه نمونه اسلامي مورد نظر رييس جمهور را جزء اهداف اوليه حزب مؤتلفه اسلامي در 42 سال پيش خواند و آمادگي اين حزب را براي ارتباط و همكاري بيشتر با دولت اعلام كرد.
حبيبي در ادامه ضمن تشريح ساختار جمعيتي و برنامه‌‏هاي حزب، به معرفي اعضاي شوراي مركزي موتلفه اسلامي پرداخت.
در ادامه اين ديدار دكتر بادامچيان قائم مقام حزب انتخاب دكتر احمدي‌‏نژاد را موجب خوشحالي اصولگرايان و خشم دشمنان انقلاب اسلامي دانست و با تقدير از آثار مثبت سفرهاي استاني هيأت دولت، خواستار فرهنگ سازي ارزش‌‏گرايانه از طريق تحول در مديريت‌‏هاي آموزشي و دانشگاهي، احياء اصل هشتم قانون اساسي و استفاده از نيروهاي خوب بدون سهم خواهي در مديريت هاي اجرايي شد.
حميدرضا ترقي رييس مركز سياسي موتلفه اسلامي نيز سياست خارجي دولت را فعال، عزتمند، غرورآفرين و بيداري افزا براي جهان اسلام و انقلابي و جنبش زا براي مبارزين و مجاهدين اسلامي در سراسر جهان دانست.
وي در ادامه گزارشي از سفرهاي خارجي حزب به چين، سوريه و لبنان ارائه كرد و خواستار كمك دولت براي تشكيل اتحاديه احزاب كشورهاي اسلامي با كمك حزب الله لبنان شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس مركز سياسي حزب موتلفه اسلامي، همچنين حمايت اين حزب را از مواضع دولت در مسئله اسرائيل و پرونده هسته‌‏اي اعلام كرد.
در اين ديدار همچنين حبيب الله عسگر اولادي، عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي و دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري ، ضمن شكر خداوند از روي كار آمدن دولتي اصولگرا، گزارشي از بازسازي جبهه پيروان خط امام و رهبري و تلاش براي هماهنگي نيروهاي انقلاب را بيان و تاكيد كرد: امروز وقت كار و عمل براي مردم است و دولت شما دارد اثبات مي‌‏كند كه اسلام مي‌‏تواند.
گفتني است؛ اين ديدار با اقامه نماز مغرب و عشاء به پايان رسيد.

Copyright: gooya.com 2016