دوشنبه 15 اسفند 1384

بادامچيان: هيچ‌كس حاضر نيست مملكت را دوباره به دست اصلاح‌طلبان بسپارد، ايسنا

امكان شكل‌گيري تشكلهاي جديد در جريان اصولگرا هست؛ اما با حفظ انسجام


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

قائم‌مقام دبيركل حزب موتلفه‌ي اسلامي تصريح كرد: با وجود امكان شكل‌گيري تشكل‌هايي جديد در جريان اصول‌گرا انسجام اين جريان در سال آينده بيشتر خواهد شد.

اسدالله بادامچيان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در ارزيابي از وضعيت جريان اصول‌گرا در سال 85 از آن به عنوان جرياني كه مردم نسبت به حضور و فعاليتش در عرصه‌ي سياسي تاكيد دارند، نام برد و گفت: جريان اصول‌گرا جرياني است كه مي‌خواهد براي مردم كار كند و در اين زمينه، برنامه‌ريزي دارد؛ از اين رو مردم نيز خواهان حضور آنها در عرصه هستند و بر اين مبنا تصور مي‌كنم وحدت و انسجام اين جريان در سال آينده به نسبت امسال تقويت مي‌شود.

بادامچيان در عين حال از اصلاح‌طلبان به عنوان جرياني مرده ياد كرد و اظهار داشت: از مرده چه توقعي مي‌توان داشت. مردم مجددا به سمت اين جريان برنمي‌گردند و در سال آينده نيز ممكن است آنها تنها در قالب يك گروه متعصب فاقد اقبال مردمي فعاليت كنند؛ زيرا هيچ‌كس حاضر نيست مملكت را دوباره به دست آنها بسپارد.

قائم‌مقام دبيركل حزب موتلفه‌ي اسلامي هم‌چنين با يادآوري ويژگي‌هاي سال جاري كه نظام، با مسائل كلاني در حوزه‌ي انتخابات و بحث هسته‌يي درگير بود گفت: در مجموع در سال جاري علاوه بر فشارهايي كه از خارج وارد مي‌شد، در داخل فعاليت‌هاي سياسي در سطح گسترده‌اي از هيجان برخوردار بود و در كل همبستگي در امور كلان وضعيت مناسبي داشت. ما در اين سال توانستيم يكي از آزادترين انتخابات‌ها را برگزار كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد: در سال 85 نيز وضع به همين منوال خواهد بود. جريان‌هاي سياسي هر آرايشي كه داشته باشند سعي خواهند كرد تا در رفتارشان استقلال، آزادي، عزت و مصلحت را رعايت كنند.

بادامچيان با اشاره به فشارهايي كه امكان دارد در سال آينده بر نظام جمهوري اسلامي از خارج وارد شود گفت: در سال آينده نيز جريان‌هاي سياسي مطابق روال گذشته مصلحت كشور را بر مصالح خود ترجيح مي‌دهند و تلاش مي‌كنند وحدت خود را حفظ كنند و بهانه به دست دشمن ندهند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بادامچيان: هيچ‌كس حاضر نيست مملكت را دوباره به دست اصلاح‌طلبان بسپارد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016