دوشنبه 11 اردیبهشت 1385

حكم انتصاب وزير خارجه براي همسرش، فردا

منوچهر متكي وزير امور خارجه همسرش، طاهره نظري، را به عنوان مشاور خود در اين وزارتخانه منصوب كرد.

در پي تماس هاي اوليه خبرنگار «فردا» با مسوولان وزارت امور خارجه، آنها در ابتدا منكر صحت اين خبر شدند, اما در پي ارائه شواهد موجود از سوي خبرنگار فردا، اعلام داشتند كه اين خبر تا اطلاع ثانوي نبايد منتشر شود.

با پافشاري هاي خبرنگار فردا در تماس هاي پي در پي با مرضيه افخم مديركل اداره اخبار وزارت خارجه، لحظاتي پيش يك برگ فكس به فردا ارسال شده كه متن كامل آن به اين شرح است:

بمنظور ارتباط سازنده و فعال با همسران سفرا و ديپلمات هاي خارجي مقيم كشورمان و همچنين ايجاد تشكل ويژه همسران ديپلمات هاي وزارت امور خارجه از سوي آقاي منوچهر متكي وزير امور خارجه كشورمان سر كار خانم دكتر طاهره نظري بعنوان مشاور وزير امور خارجه منصوب و مشغول به كرا شد.

تشكل همسران ديپلمات هاي ايراني ضمن دعوت از جمع همسران ديپلمات هاي كشورمان و تشكيل جلسات، تلاش دارد ظرفيت ها توانمندي و تجارب همسران ديپلماتهاي كشورمان طي دوران ماموريت در خارج از كشور را مطالعه بررسي و راه هاي سازماندهي و استفاده از ظرفيت را فراهم آورد.

قابل ذكر است طي دو ماه گذشته تشكل همسران ديپلمات هاي ايراني در دو بازار خريه ويژه زلزله اخير در لرستان و زلزله سال گذشته در پاكستان كه اخيرا فرهنگسراي ملل برگزار شد، شركت نموده و در جمع آوري كمك هاي مادي انساني براي زلزله زدگان مشاركت فعال و موثر داشته و ا ست.

خانم نظري داراي دكتراي داروسازي مي باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همسر متكي دو ماه پيش به اين سمت منصوب شده اما تاكنون از افشاي حكم انتصاب وي خودداري شده است.

در متن اطلاعيه وزارت امور خارجه ذكر نشده كه خانم نظري همسر آقاي منوچهر متكي است.

محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري هفته گذشته در گفتگو با خبرنگاران، انتصابات فاميلي در وزارتخانه ها را تكذيب و از آن اظهار بي اطلاعي كرده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حكم انتصاب وزير خارجه براي همسرش، فردا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016