چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385

حميدرضا آصفي: گفت وگو تنها راه حل است، ايلنا

جامعه جهاني از فعاليت صلح آميز ايران نگراني ندارد

تهران- خبرگزاري كار ايران

سخنگوي وزارت امور خارجه طرفهاي پرونده هسته اي كشورمان را به گفت وگو، درك و پذيرش واقعيت فراخواند.

به گزارش سرويس ديپلماتيك خبرگزاري كار ايران(ايلنا) به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امورخارجه،حميدرضا آصفي در پاسخ به بيانيه وزارت خارجه فرانسه در خصوص نشست پاريس با فراخواني به واقع بيني، اظهارداشت: توسعه برنامه‌‏هاي هسته‌‏اي جمهوري اسلامي ايران بر اساس پادمان و "ان پي تي" است. همچنان كه در گزارش هاي آژانس ذكر شده، هيچ انحرافي در فعاليتهاي هسته اي ايران مشاهده نشده است و ايران پايبند به معاهده عدم اشاعه است.
سخنگوي وزارت خارجه تاكيد كرد: جامعه جهاني از فعاليت صلح آميز ايران نگراني ندارد، بلكه آمريكا و چند كشور معدود، رياكارانه خواست خود را خواست جامعه جهاني اعلام مي كنند.
آصفي تهديد به ارجاع پرونده ايران به شوراي امنيت را بي اثر خواند و گفت: جمهوري اسلامي ايران تسليم فضاسازي و تهديد نمي شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان به شركت كنندگان در اجلاس پاريس توصيه كرد به جاي استفاده از زبان تهديد، به راه حل هاي منطقي و گفت وگو روي بياورند و گفت: تهديد، تنها موضوع را پيچيده تر مي كند و امكان يافتن راه حل را دشوار تر مي سازد.
حميدرضا آصفي خاطرنشان ساخت: جمهوري اسلامي ايران به عنوان يك كشور داراي دانش هسته اي از حقوق خود صرف نظر نمي كند و اين واقعيت را بايد طرفهاي مقابل درك كنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حميدرضا آصفي: گفت وگو تنها راه حل است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016