چهارشنبه 20 اردیبهشت 1385

جنتي، دبير شوراي نگهبان: هيچ جا امنيت ايران را ندارد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبير شوراي نگهبان قانون اساسي با اشاره به ناامني‌هاي فزاينده در كشورهاي همسايه ايران از جمله عراق و افغانستان،‌ گفت: امنيت در ايران بحمدالله حاكم است.

به گزارش "ايلنا"، احمد جنتي كه در جمع كاركنان شوراي نگهبان سخن مي‌‏گفت، افزود: هيچ جا امنيت ايران را ندارد و كشورهاي بسياري حتي كشورهاي غربي دستخوش‌ ‌ناآرامي و مشكلات امنيتي هستند.
وي اظهار داشت: البته اين گونه نيست كه هيچ خطر و تهديدي در جامعه وجود نداشته باشد و كارهاي خلاف انجام نشود اما در مجموع،‌ امنيت در جامعه حاكم است.
جنتي بدگماني و سوء‌‏ظن را يكي از آفت‌هاي امنيت و آرامش جامعه برشمرد و گفت: اگر حسن ظن در جامعه حاكم شود، جامعه آرام شده و از تلاطم خارج خواهد شد.
دبير شوراي نگهبان توصيه كرد كه در خانواده، محيط كار و اجتماع بايد از سوء‌‏ظن و سخت‌گيري‌هاي بيجا پرهيز كرد و حسن ظن نسبت به يكديگر داشته باشيم.
وي بر ضرورت توجه به امر به معروف و نهي از منكر در جامعه تاكيد كرد و افزود: متاسفانه يكي از كارهايي كه انجام نمي‌‏دهيم انجام اين فرضيه الهي است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جنتي با انتقاد از حيف و ميل بيت‌المال و اموال عمومي در برخي دستگاه‌ها، گفت: در يكي از مناطق محروم كه برخي مردم آن نان شب براي خوردن ندارند، شوراي شهر آنجا چند صد ميليون تومان از بيت‌المال را حيف و ميل كرده است كه توسط دولت جديد در دست رسيدگي است.
وي در پايان تاكيد كرد: اگر مي‌خواهيم به جايي برسيم بايد با تاسي به ائمه اطهار (ع) صرف‌جويي و قناعت كنيم و مراقب اموال عمومي باشيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جنتي، دبير شوراي نگهبان: هيچ جا امنيت ايران را ندارد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016