سه شنبه 9 خرداد 1385

صفارهرندي با اشاره به توقيف روزنامه‌ ايران: نظام با دستگاه هاي بي‌ملاحظه نسبت به مصالح ملي رودربايستي ندارد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تصريح كرد: اميدواريم هيچ وقت روزنامه‌اي به خاطر خطايي كه صورت مي‌گيرد، از دور انتخاب مردم خارج نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) حسين صفارهرندي در حاشيه‌ي مراسم تجديد ميثاق اهالي فرهنگ و هنر با بنيان‌گذار جمهوري اسلامي با بيان اين مطلب درباره‌ي توقيف روزنامه‌ي ايران گفت: اين اتفاق بر اثر يك حركت نسنجيده توام با غفلت و بي‌تدبيري رخ داد و ممكن است خداي نكرده انديشه و انگيزه‌اي شيطنت‌آميز در آن دخيل باشد.

وي توهين به مردم آذربايجان را به اعتباري متوجه همه‌ي ايرانيان دانست و اظهار داشت: آذربايجاني‌ها نشان داده‌اند وفاداري‌شان به ايران و پيماني كه با امام(ره) و انقلاب دارند، چيزي نيست كه احيانا با يك كار جاهلانه بخواهد مخدوش شود و اين پيوند مستحكم‌تر از هر وقت ديگر خواهد بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

صفار هرندي با بيان اين‌كه اميدوار است دستگاه قضايي زودتر رسيدگي‌هايش را درباره‌ي روزنامه‌ي ايران اعلام كند، افزود: با تعطيلي اين روزنامه، دولت فرصتي را براي ترويج ديدگاه‌ها و ابلاغ پيام‌هايش از دست داد، اما بسته شدن روزنامه منتسب به خود دولت، نشانه‌ي اين است كه نظام در برابر هر كس و دستگاهي كه مصالح و منافع ملي را ملاحظه نكند، رودربايستي نخواهد داشت و حتي ممكن است فرزند خود را هم قرباني كند.

Copyright: gooya.com 2016