پنجشنبه 18 خرداد 1385

جانشين ناجا: عوامل اغتشاش در سخنرانی هاشمی رفسنجانی دستگير شدند، ايرنا

سمنان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۳/۱۸‬

جانشين فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ايران اعلام کرد: شش نفر از عوامل ايجاد اغتشاش در جريان سخنرانی آيت‌الله هاشمی رفسنجانی درقم دستگير شدند.

سردار "حسين ذوالفقاری" روز پنجشنبه در سمنان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ايرنا گفت: اين افراد که از عناصر تندرو بودند پس ازشناسايی توسط نيروهای اطلاعاتی دستگير و برای تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايی شدند.

وی افزود: نيروی انتظامی به شدت با افرادی که در صدد تخريب شخصيت‌های سياسی و بزرگ کشور هستند، برخورد قانونی می‌کند.

جانشين فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ايران با اشاره به اعتراضات ناشی از چاپ کاريکاتور در روزنامه ايران نيز تصريح کرد: طراح اين کاريکاتور با جهت‌گيری قبلی نسبت به چاپ آن اقدام نکرده بود.

ذوالفقاری افزود: اعتراضات دربرخی از استانهای کشور در خصوص چاپ اين کاريکاتور بعلت تبليغات سوء رسانه‌های بيگانه بود.

وی گفت: دولت‌های غربی و بخصوص آمريکايی‌ها قصد دارند با بزرگنمايی ناهنجاری معمول داخل کشور، در مجامع جهانی عليه ايران تبليغات کنند و تنش بوجود بياورند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

او افزود: ادعای آمريکا در مسايلی نظير حقوق بشر، انرژی هسته‌ای و تروريسم بی‌اساس است و آنها می‌کوشند با تفرقه‌اندازی در داخل کشور سياست‌های ايران را طبق خواست خود تغيير دهند.

جانشين فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ايران گفت: بايدتوطئه آمريکائيها را با شناسايی مراکزی که آنها قصد دارند ‪ ۷۵‬ميليون دلار اعتبار اختصاص يافته برای مقابله با ايران را در آن هزينه کنند، خنثی کرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جانشين ناجا: عوامل اغتشاش در سخنرانی هاشمی رفسنجانی دستگير شدند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016